شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آزمون علمی بسیج دانش‌آموزی در تنگستان برگزار شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: با شرکت ۵۶۰ دانش‌آموز بسیجی تنگستان آزمون علمی امیدان، پویندگان و پیشگامان بسیج دانش‌آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی و در دبیرستان سمیه شهر اهرم برگزار شد.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، فرمانده حوزه مقاومت دانش‌آموزی قمر بنی هاشم تنگستان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: در مقطع ابتدایی ۹۴ دانش‌آموز بسیجی پسر و ۱۲۶ دانش‌آموز بسیجی دختر در آزمون علمی بسیج دانش‌آموزی شرکت کردند.
علیرضا جمالی‌صفت گفت: در مقطع دبیرستان نیز ۱۸۲ دانش‌آموز دختر و ۱۵۸ دانش‌آموز پسر رقابت علمی با سایر همکلاس‌های خود در سراسر کشور داشتند.
وی افزود: مسابقات علمی بسیج دانش‌آموزی همه ساله و به صورت کشوری برگزار می‌شود که علاقه‌مندان با ثبت نام در این آزمون و مسابقه از طریق اطلاع رسانی واحدهای مقاومت دانش‌آموزی اقدام می‌کنند.
جمالی‌صفت خاطر نشان کرد: حضور دانش‌آموزان تنگستانی در این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده به نوعی که به لحاظ آماری بیش از سه برابر نسبت به سنوات گذشته شاهد حضور دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات بودیم.
وی بیان داشت: ۳ نفر از دانش‌آموزان تنگستانی در سال گذشته حضور موفقی در مسابقه علمی بسیج دانش‌آموزی داشتند و موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی تنگستان تصریح کرد: نتایج این آزمون یک ماه آینده به شرکت کنندگان به شکل کتبی اعلام می‌شود و جوایزی به نفرات برتر اختصاص می‌یابد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر