شما اینجا هستید

اخبار » تنها شهرک صنعتی شهرستان گناوه در انتظار حضور سرمایه‌گذاران است
گروه : اخبار

صدای بندر – بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: تنها شهرک صنعتی شهرستان گناوه در بخش ریگ قرار دارد که آماده حضور سرمایه‌گذاران است.
مسعود شیرافکن در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: تنها شهرک صنعتی شهرستان گناوه در بخش ریگ قرار دارد و ما امروز به دنبال آن هستیم که از این ظرفیت استفاده بهینه کنیم.

بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: از همه سرمایه گزاران، بخش خصوصی و علاقمندان به حوزه بسیار با ارزش کارآفرینی برای سرمایه گزاری در شهرک صنعتی بندرریگ دعوت می کنم.

شیرافکن با اشاره به مزیت های این شهرک صنعتی بیان داشت: به دلیل اینکه شهرک صنعتی بندرریگ در یک شهر زیر ۲۰ هزار نفر واقع شده، تسهیلاتی بدون بهره در این شهرک صنعتی پرداخت می شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: از حوزه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری می توانیم این تسهیلات را برای رونق کسب و کار در شهرک صنعتی بندرریگ با قابلیت های بسیاری که دارد، تامین و به کار بگیریم.

شیرافکن با اشاره به مراجعه بسیاری از جوانان و فارغ التحصیلان به بخشداری ریگ در زمینه اشتغال اضافه کرد: بخشداری ریگ آماده است که شرکت های تعاونی را برای رونق کسب و کار در ریگ و روستاهای بخش ریگ تاسیس کنند و تسهیلاتی را برای اشتغال بانوان و آقایان جویای کار و یا کارآفرین و تمامی سرمایه گزاران فراهم کنند.

وی با دعوت از کسانی که به دنبال بحث کارآفرینی در بخش ریگ هستند، تصریح کرد: از همه سرمایه گزاران می خواهم تا به تاسیس این تعاونی ها اقدام کنند.

شیرافکن تاکید کرد: من نیز تمام وقت برای راه اندازی این تعاونی ها در حوزه کسب و کار در خدمتگزاری حاضر و برای تحقق این اهداف تلاش می کنم و باید بگویم که خوشبختانه برخی دهیاری های بخش نیز از آن
استقبال کرده اند.

بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: استاندار قول دادند به کسانی که اقدام به ثبت شرکت تعاونی در بخش ریگ کنند، تسهیلاتی بدون بهره و ضمانت نامه بانکی و با تنفس های لازم ارائه دهند تا کارآفرینان، سرمایه گزاران و همه مردم در حوزه اشتغال در این بخش فعال شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر