شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ملت ایران با وجود همه مشکلات وفاداری خود به نظام را نشان داده‌اند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: مردم وفاداری ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات، تهدید و تحریم‌ها اما وفاداری خود را در عرصه‌های مختلف به نظام اثبات کرده و نشان داده‌اند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، علی رزمجو صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مردم تاکنون در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاع از دستاوردهای انقلاب حضوری فعال داشته‌اند و این امر بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در اوائل انقلاب اسلامی که پیروزی انقلاب نیز در آن روز رقم خورد، یوم‌الله ۲۲ بهمن بود که اکنون ۳۶ سال از آن روز می‌گذرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که سال به سال حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پررنگ‌تر و گسترده‌تر می‌شود و این امر نشان از وفاداری مردم به نظام است.

رزمجو بیان کرد: مردم با وجود همه مشکلاتی که دشمن با تهدید و تحریم علیه انقلاب اسلامی داشته اما وفاداری خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده و حقیقتا در هیچ جای دنیا مردمی همچون مردم ایران را سراغ نداریم.

وی خاطرنشان کرد: مردمی که هم خون، شهید، جانباز و آزاده دادند هم بر اساس آرمان و اهداف امام و رهنمودهای رهبری و پیام شهدا بعد از ۳۶ سال از عمر انقلاب، همچنان از دستاوردهای انقلاب دفاع
می‌کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: باید مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی نظام، قدرشناس این ملت باشند و هر قدر خدمت به این مردم انجام شود شایسته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر