شما اینجا هستید

سرخط خبرها » یازدهمین جشنواره تئاتر دینی استان بوشهر در خارک برگزار می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خارک گفت: یازدهمین جشنواره تئاتر دینی استان بوشهر در خارک برگزار می‌شود.
سید محمد اسدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه هنر دارای ظرفیت‌های بالایی است که از جمله می‌توان به تئاتر و هنرهای نمایشی اشاره کرد که جشنواره‌های بسیار مهمی در این زمینه برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خارک با اشاره به میزبانی این جزیره از جشنواره تئاتر دینی استان، اضافه کرد: یازدهمین جشنواره تئاتر دینی استان بوشهر در خارک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش صحنه‌ای با اولویت‌های موضوعی شیوه‌های، زندگی و سیره ائمه اطهار(ع)، دین، آیین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در اسفند ماه سال جاری به میزبانی جزیره خارک برگزار می‌شود.

اسدی زاده با بیان اینکه از دهم تا ۲۹ بهمن ماه جاری آثار منتخب یازدهمین جشنواره تئاتر دینی استان بوشهر بازبینی می‌شود، افزود: پس از بازخوانی ۲۹ اثر نمایشی ارسالی به دبیرخانه جشنواره تعداد ۱۰ اثر مورد تأیید هیئت داوران مرحله اول قرار گرفت.

اسدی با اشاره به این مطلب که این جشنواره به صورت استانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد اثر ۱۰ نمایش در بخش صحنه‌ای مورد بازبینی و ارزیابی هیئت داوران مرحله دوم جشنواره قرار گرفت.

وی اذعان داشت: هیئت داوران مرحله دوم جشنواره متشکل از اردشیر محمودی فر، محمد مسعود حکمی، علی رضا میرشکاری و جهانشیر یاراحمدی هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر