شما اینجا هستید

سرخط خبرها » حمایت از عرضه محصولات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب
گروه : سرخط خبرها

فرماندار بوشهر گفت: از محصولاتی که با کیفیت و قیمت مناسب تولید شده باشند با هدف جلب اعتماد مردم حمایت می‌کنیم.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، حسن ابراهیمی صبح امروز در آیین افتتاح نمایندگی شرکت الماس کویر رفسنجان اظهار داشت: این اقدام یک فرصت خوب برای شهرستان است و باید در تولید و ارائه مصالح ساختمانی مورد نیاز بر کیفیت و قیمت مناسب آن توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: محصولات با کیفیت و قیمت مناسب زمینه رضایت و اعتماد مردم را نیز جلب خواهد کرد لذا انتظار داریم چنین محصولاتی در استان بوشهر با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به فاصله مکانی بوشهر با کارخانجات تولید محصولات مختلف از جمله مصالح ساختمانی، شاهد اجحاف در حق مردم بوشهر از نظر قیمت کالا بودیم و شاهد قیمت گزاف محصولات بودیم لذا تاکید داریم مصالح با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود و تنوع و نوآوری و بهره‌گیری از تکنولوژی روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه از کارهای کلان با کیفیت و قیمت مناسب حمایت خواهیم کرد، اظهار داشت: از افزایش چنین تولیدات و نمایندگی‌‎ها در بوشهر استقبال می‌کنیم تا مردم با سلیقه خود محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنند.

وی تاکید کرد: سیاست دولت حمایت از بخش خصوصی و کارهای با کیفیت و قیمت مناسب است هرچند از تولیدکنندگان انتظار داریم با ارائه محصول با کیفیت زمینه جلب اعتماد مردم و استمرار در این اعتماد را مد نظر داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر