شما اینجا هستید

سرخط خبرها » قرار گرفتن بوشهر در رتبه دوم گرانفروشی مطلوب این شهر نیست
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به قرار گرفتن بوشهر در رتبه دوم شهرهای گرانفروش کشور گفت: این رتبه مطلوب شهروندان بوشهری نیست و مسئولان دستگاه‌های ذیربط باید نظارت بهتری را لحاظ کنند.

به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرگزاری فارس،علی‌اکبر شمسا صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه باز هم شهر بوشهر در یک آمار منفی رکورددار شده است، اظهار کرد: شهر بوشهر در موضوع گرانفروشی در بین رتبه‌های اول کشور قرار گرفته و چنین وضعیتی به هیچ وجه مطلوب شهروندآن بوشهری نیست.

وی ادامه داد: بعد از روی کار آمدن مدیرکل‌های دو اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت کاهش قیمتی در بازار بوشهر شاهد نبوده‌ایم بدین ترتیب نیاز است اقدامات جدی‌تری در این راستا صورت بگیرد و موجبات رضایت شهروندان فراهم شود.

عضو شورای شهر بوشهر همچنین با تاکید بر احداث سرویس‌های بهداشتی در مراکز پرتردد شهر بوشهر بیان داشت: در خیابان‌های پرتردد شهر بوشهر بویژه اطراف میدان انقلاب بوشهر که کسبه زیادی فعالیت دارند لزوم احداث سرویس‌ بهداشتی احساس می‌شود.

شمسا بیان داشت: در برخی از محلات جنوبی بویژه تنگک‌ها بنگاه‌ املاک‌هایی بدون مجوز اقدام به فعالیت‌ هستند و با جوش دادن معاملاتی تنها به فکر سود و منفعت خود هستند و در بیشتر موقع با تخلفاتی همراه می‌شوند که نتیجه آن ضرر و زیان شهروندان است.

دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز در این نشست با اشاره به بحران کم‌آبی بیان داشت: در محلات تنگک شهر بوشهر بیش از ۶ هزار مشترک هستند که بطور رایگان از آب شهری استفاده می‌کنند و این موضوع به یکی از مشکلات اداره آبفا تبدیل شده است.

زهرا رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه تنگک‌ها از خدمات شهری و خدمات اداره برق استفاده می‌کنند باید زمینه نصب کنتور برای آنها فراهم شود تا مدیریت آب به نحو صحیح‌تری صورت بگیرد.

سعید آزاد شهرکی شهردار بوشهر در پاسخ به درخواست رضایی گفت: با توجه به ساخت‌وسازهای غیرقانونی بسیاری از ساکنان تنگک‌ها باید ساکنان آن محلات جریمه ساخت و ساز غیرقانونی خود را پرداخت کنند تا زمینه واگذاری کنتور آب به آنها فراهم شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر