شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تمدید ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیر حوزه علمیه خواهران ‌بوشهر گفت: خواهران علاقه‌مند به حوزه‌های علمیه که در زمان فراخوان ثبت‌نام نتوانستند نام‌نویسی کنند می‌توانند تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه امسال برای ثبت‌نام اقدام کنند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از تمدید ثبت‌نام سراسری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد و افزود: خواهران علاقه‌مند به حوزه‌های علمیه که در زمان فراخوان ثبت‌نام نتوانستند نام‌نویسی کنند می‌توانند تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه امسال برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند با مراجعه حضوری به این مدارس و یا از طریق سایت مدیریت حوزه علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir اقدام به ثبت‌نام کنند، اظهار داشت: استان بوشهر در مقطع کارشناسی سطح دو دارای ۸ مدرسه علمیه خواهران است ‌که در شهرهای برازجان، گناوه، اهرم، خورموج، کنگان، جم و عسلویه فعال هستند.

جمالی با بیان اینکه ‌طلاب سطح دو کارشناسی نیز می‌توانند برای‌ ادامه تحصیل در سطح سه کارشناسی ارشد در مدرسه معصومیه بوشهر اقدام به ثبت‌نام کنند، تصریح کرد:‌ پذیرش طلاب در مدرسه علمیه شهر عسلویه، از مقطع سیکل و سایر مدارس علمیه خواهران استان از مقطع دیپلم انجام می‌شود.

وی بیان داشت: بعد از اتمام دوره، مدرک معتبر و رسمی وزارت علوم و فناوری، از طرف مدیریت حوزه علمیه به خواهران ارائه می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر