شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کارگاه آموزشی طرح شباب در سپاه تنگستان برگزار شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- دومین کارگاه آموزشی طرح شباب با هدف‌ ارتقا سطح دانش کاربران سایت‌های عملکردی در رده‌های مقاومت سپاه تنگستان برگزار شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس ، مسئول فن‌آوری و اطلاعات سپاه تنگستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری کارگاه آموزشی شباب را ارتقای سطح دانش کاربران سایت‌های عملکردی در رده‌های مقاومت تنگستان دانست و اظهار کرد: با تلاش فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و شناسایی افراد نخبه، سایت‌های عملکردی بسیج در محیط اینترنت فعال و آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

نصرالله شکیبایی از ارتقای پهنای باند اینترنت بسیج در سال آینده خبر داد و ادامه داد: رده‌های مقاومت بسیج هرچه از اینترنت شباب استفاده کنند بر پهنای باند آنها افزوده خواهد شد و در سال آینده نیز این ظرفیت به سه برابر وضعیت کنونی و تا دو مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.
وی با اشاره به گستردگی شبکه شباب، عنوان کرد: شباب محیطی امن، پاک و سریع است که به راحتی پایین‌ترین رده بسیج را به سازمان بسیج مستضعفین متصل می‌کند و پاسخگوی تمام نیازمندی‌های کاربران در زمینه‌های علمی،‌ فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و … است.
مسئول فن‌آوری و اطلاعات سپاه تنگستان اضافه کرد: امروز بسیج با مجهز بودن به عنصر بصیرت همانطور که در دوران دفاع مقدس از عهده مأموریت‌های حساس برآمد، اکنون نیز با مجهز شدن به سلاح فناوری اطلاعات می‌تواند به انتظارات فرماندهی معظم کل قوا و ملت مسلمان و وظیفه همیشگی خود یعنی پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی عمل کند.
شکیبایی در پایان با اشاره به اینکه امروز حضور بسیج در فضای مجازی از دفاع مقدس حساس‌تر است، توضیح داد: اکنون باید بسیج وارد فضای مجازی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر