شما اینجا هستید

اخبار » در اعتراض به کم توجهی به ورزشکاران/قهرمانان پارالمپیکی گناوه به شورای شهر نرفتند!
گروه : اخبار

صدای بندر: قهرمانان پارالمپیکی گناوه ای در اعتراض به کم توجهی شورای شهر گناوه به قهرمانان ورزشکار گناوه ای به مراسمی که قرار بود عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند در شورای شهر گناوه برگزار شود نرفتند.تا مراسم تجلیل از قهرمان ورزشکار لغو شود.
سید عرفان حسینی به نمایندگی از ورزشکاران پارالمپیکی گناوه در گفتگو با صدای بندر گفت:بعد از حدود پنج ماه ماه که از قهرمانی جوانان گناوه ای در پاراسیایی می گذرد ما شنیدیم که شورا قصد تجلیل از ورزشکاران را دارد، ولی وقتی در جریان نحوه تجلیل و میزان هدایای شورا قرار گرفتیم تصمیم گرفتیم به این جلسه نرویم.
وی گفت: ما از شورا انتظار داشتیم همانطور که با اختصاص ۲۵۰ میلیون از تیم پرسپولیس برای شرکت در لیگ دو کشور حمایت کنند چنین پولی را برای بیش از ده نفر از ورزشکارانی که همه افتخارات جهانی دارند هم خرج کنند.
سید عرفان حسینی افزود: تیم دو میدانی کم بینایان و نابینایان شهر گناوه پر افتخارترین تیم دو میدانی ایران و شاید جهان باشد. شما ببینید در این تیم قهرمان پارالمپیک، رکوردار جهان و بیش از هفت صاحب مدال پاراسیایی هستند.شما ببینید تیم اعزامی کم بینایان و نابینایان ایران به پاراسیایی اینچئون ۱۵ مدال کسب کرد که هفت مدال آن را بچه های قهرمان گناوه کسب کردند.
این رکوردار پرتاب نیزه جهان با گلایه از کم توجهی شورای شهر و رییس شورا به قهرمانان ورزشکارگفت: ما انتظار داریم شورای شهر از ورزشکاران حمایت کند نه که با این کارها ورزشکاران را نا امید کند.
وی با اشاره به مبالغ در نظر گرفته شده برای ورزشکاران آن را توهین به ورزشکاران دانست و گفت: تنها کاری که ما می توانستیم انجام دهیم این بود که در این جلسه شرکت نکنیم تا بیشتر سرخورده نشویم.
نماینده ورزشکاران پارالمپیکی گناوه افزود: چند بار با رئیس شورای شهر دیدار کردیم ولی ایشان مارا نا امید کردند و به قولهایشان هم عمل نکردند.
وی افزود ما اعتراضی به کمک شورا به پرسپولیس نداریم ولی حرفمان این است به کسانی که در سطح جهانی نام گناوه را همراه با پرچم ایران و نام جمهوری اسلامی ایران بلند اوازه کرده اند هم توجه ویژه کنند.
سید عرفان حسینی ضمن تشکر ازآقای یوسفی فرماندار گناوه بابت پیگیری قولشان در خصوص اهدای زمین به ورزشکاران آن را نشانه توجه ویژه ایشان به ورزشکاران و افتخار آفرینان ورزشکار دانستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر