شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۳۱۸ مبلغ و مبلغه طی ایام فاطمیه در بوشهر فعالیت تبلیغی می‌کنند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۳۱۸ مبلغ و مبلغه طی ایام فاطمیه در بوشهر فعالیت تبلیغی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی از اعزام ۳۱۸ مبلغ همزمان با ایام فاطمیه در این استان خبرداد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در ایام فاطمیه از ظرفیت شبکه تبلیغی، شورای هیات های مذهبی، کانون مداحان و شاعران آیینی و اتحادیه انجمن های اسلامی برای حضور حداکثری تشکل های مرتبط استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از پتانسیل شبکه تبلیغی استان اظهار داشت: در استان بوشهر در ایام فاطمیه ۳۰۵ مبلغ و مبلغ بومی و ۱۳ مبلغ و مبلغه اعزامی به فعالیت تبلیغی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: از بین مبلغین بومی تعداد ۲۴۰ مبلغ و ۶۵ مبلغه و مبلغان اعزامی تعداد ۱۲ مبلغ و یک مبلغه در سطح استان بوشهر به تشریح ابعاد شخصیت حضرت زهرا و تبیین دفاع ایشان از ولایت، برجسته سازی فضیلت های اخلاقی آن حضرت از جمله سبک زندگی، عفاف و حجاب، آیین همسرداری و تربیت فرزندان خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به لزوم وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات مذهبی افزود: ائمه جمعه در خطبه های نمازجمعه خود به بیان سیره حضرت فاطمه (س) بپردازند و پرهیز از هرگونه اقدام در راستای تشدید اختلافات میان فرق اسلامی توسط هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: از ظرفیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی برای پوشش خبری و تصویری مناسب از تجمعات و برنامه‌های محوری در استان استفاده شود و ویژه‌نامه‌های تخصصی به‌منظور ارتقای علمی و جلب توجه افکار عمومی به سیره عملی حضرت زهرا (س) در فضای مجازی تولید شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر