شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۸۰۰ بانوی اهل دشتی در صنعت قالی‌بافی فعالیت دارند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری دشتی گفت: ۸۰۰ زن در صنعت قالی‌بافی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس، خدیجه ندرتی ظهر امروز در گردهمایی زنان شاغل در اتحادیه‌های صنفی شهرستان دشتی که به‌مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر با همکاری فرمانداری، صنعت معدن و تجارت و اصناف درمحل سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زنان ما در عرصه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند و این نشان‌دهنده توجه نظام به بانوان است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری دشتی گفت: دردشتی ۷۵ نفر از بانوان در صنف آرایشگری و ۸۰۰ زن در صنعت قالی‌بافی به فعالیت مشغول هستند.آرایشگران زن از اقشارت اثیرگذار در بخش فرهنگی هستند و می‌توانند از فرهنگ غربی و مدگرایی جلوگیری کنند. خواهرانی که پایه عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… می‌گذارند می‌توانند الگویی برای سایر زنان در جامعه باشند.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری دشتی افزود: شما خواهران با توجه به شغلی که دارید می‌توانید در ارائه الگوی یک زن موفق و کار آفرین برای سایر خواهران مؤثر باشید.

ندرتی خاطرنشان کرد: دلیل خدماتی که شما به خواهران ارائه می‌دهید و نیازی که آنان به خدمات شما دارند یک ارتباط گسترده است. پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزش مهارت‌های زندگی و احکام آرایشگری برای صنف آرایشگر در شهرستان دشتی اجرا شود تا آنان بتوانند در ارتقاع فرهنگ ساده زیستی و عدم مدگرایی نقش آفرینی کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر