شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کشاورزان وباغداران باپرداخت۲۰ درصدحق بیمه پنج کارگرخودرابیمه می کنند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: کشاورزان و باغداران در صورت داشتن پروانه فعالیت جهاد کشاورزی می توانند با پرداخت ۲۰ درصد از حق بیمه کل تا پنج نفر را بیمه کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازایرنا، عبدالمجید رازه در بازدید از شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش افزود: ۳۵۸ هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در استان وجود دارد که کل جمعیت بیمه شده استان بیش از ۸۵۰ هزار نفر است.

وی یادآور شد: دو هزار و ۴۴۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری، ۹ هزار و ۵۰۰ بازنشسته، دو هزارو ۳۵۰ نفر ازکارافتاده وشش هزار و ۸۰۰ نفر بازمانده از تعهدات تامین اجتماعی استان بهره می برند.

رازه از ارتقای شعبه اقماری آبپخش خبر داد و گفت:جمعیت بیمه شده آبپخش یکهزار و ۲۵۰ نفر می باشد و با افزایش تعداد بیمه شدگان شاهد ارتقای اقماری این شعبه به شعبه مستقل خواهیم بود.

بخشدار آبپخش نیز گفت: شهر و بخش آبپخش با دارا بودن بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر از شهرستان دشتستان از نظر جمعیت و هشتمین شهر استان است.

علی مردانلو با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم آبپخش کشاورز هستند افزود: بیش از چهار هزار خانوار آبپخشی از راه باغداری امرار معاش می کنند و بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی بخش زیر کشت انواع محصولات کشاورزی می باشد.

وی در ادامه خواستار ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش شد و گفت: بخش آبپخش با جمعیت شهری و روستایی مناسب و جمعیت بالای کشاورزان قابلیت ارتقای شعبه اقماری به شعبه تیپ پنج را دارد.

وی بر ارائه آمار واقعی بیمه شدگان آبپخشی در راستای ارتقای تامین اجتماعی بخش آبپخش در منطقه تاکیدکرد.

بخشدار آبپخش بیان کرد: تاسیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بخش در دستور کار است که این کانون با عضویت پنج نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تشکیل می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر