شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پیگیری برای تکمیل زیرساخت‌های لازم ویژه سرمایه‌گذاران در استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پیگیری‌های متعدد و مستمری در خصوص تکمیل زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران بخش صنعت استان در حال انجام است.

به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری فارس، سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن مدیران صنایع بوشهر اظهار داشت: بخشی از معضلات حوزه صنعت، وجود مشکلات در زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری است و این زیرساخت‌ها باید با تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تکمیل شود.

حسینی محمدی افزود: پیگیری‌های متعدد و مستمری در خصوص تکمیل زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران بخش صنعت استان در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات ناشی از عدم دسترسی به امکانات ضروری نظیر برق، گاز و آب برای اجرای طرح‌های صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک‌های صنعتی را فراهم کنیم.

حسینی محمدی یادآور شد: عارضه‌یابی و آسیب‌شناسی واحدهای صنعتی به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران استان در جهت رفع موانع و مشکلات برای رشد و توسعه مطلوب در امر تولید به صورت جدی و با مساعدت مسئولان دستگاه‌های اقتصادی استان در دست اجراست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از انجمن مدیران صنایع بوشهر خواست تا ارتباط مستمر خود را در جهت همکاری و کمک به رفع موانع و مشکلات بخش صنعت استان بیشتر از گذشته با این سازمان داشته باشند.

حسینی محمدی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در بخش‌های مختلف اقتصادی و تعدد واحدهای تحت پوشش، از انجمن مدیران صنایع استان درخواست می‌شود که با برنامه ریزی منظم و تشکیل جلسات دوره‌ای، پس از احصا و جمع بندی مسائل و مشکلات حوزه صنعت، این سازمان را جهت پیگیری و رفع مشکلات آنان در جریان قرار دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر