شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اعتبارات تبصره ۲۲ شهرستان دشتی ۱۰۰ درصد اختصاص یافت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات تبصره ۲۲ سال ۹۳ دشتی و تنگستان نزدیک به ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی صبح امروز در جلسه بخشداران، دهیاران و روسای شورای بخش شهرستان دشتی با معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که در محل فرمانداری دشتی تشکیل شد، اظهار داشت: وضعیت بودجه سال ۹۳ نسبت به سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس افزود: در سنوات گذشته چنانچه اعتباراتی تأمین می‌شد فقط بین۳۰ تا ۳۳ درصد تخصیص پیدا می‌کرد این درحالی است که اعتبارات تبصره ۲۲ سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت معادل اعتباراتی که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شد اعتبارات ملی جذب کرده‌ایم. از ۲۵ کیلومتر مرز آبی که داریم کاری که در شأن و جایگاه مردم باشد انجام نشده است و منطقه مرزی باید بیشتر دیده شود زیرا محرومیت در این مناطق زیاد است. توجه امسال ما به اتفاق فرمانداران دشتی و تنگستان به راه‌ها و به سرانجام رساندن این پروژه‌هاست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر