شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اعتبارات عمرانی روستاهای تنگستان افزایش یافت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات عمرانی روستاهای تنگستان افزایش یافت.
به گزارش صدای بندر، حجت‌الاسلام سید مهدی پورفاطمی بعدازظهر یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: پیگیری‌های بسیار زیادی را برای رفع مشکلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان داشته‌ایم و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کرده و می‌کنیم.

وی به نقش بسیار مهم دهیاری‌ها در ارائه خدمات به مردم روستاها اشاره کرد و ادامه داد: دهیاری ها در سطح روستاها دارای مسئولیت‌های بسیار مهمی هستند و در زمینه اجرای طرح‌ها و نظارت بر طرح‌ها نقش بسیار مهمی دارند.

نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی از افزایش دو تا سه برابری طرح‌های عمرانی در روستاها خبر داد و افزود: برای اجرای طرح‌های عمرانی در تنگستان تلاش زیادی برای جذب اعتبارات ملی داشته‌ایم.

وی همچنین به اجرای طرح‌های متعدد در سطح روستاهای این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بودجه روستایی در شهرستان تنگستان برای اجرای طرح‌های مختلف از محل اعتبارات ملی افزایش یافته است.

پورفاطمی ادامه داد: عمران روستاها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تلاش ما این است که با جذب اعتبارات مناسب به ویژه از محل اعتبارات ملی زمینه را برای اجرای طرح‌های مهم در سطح روستاها فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه باغداران تنگستانی نیازمند دریافت تسهیلات مناسب هستند، افزود: صندوق توسعه ملی فرصت مناسبی برای ارائه تسهلات است که باید زمینه برای پرداخت تسهیلات مناسب به باغداران فراهم شود.

منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر