شما اینجا هستید

اخبار » خسروی شهردار گناوه می شود؟/دوشنبه شهردار گناوه مشخص می شود
گروه : اخبار

صدای بندر: مصطفی مظفری؛ اواخر سال گذشته شورای شهر گناوه به یکباره در یک ماه سه بار شهردار را استیضاح کرد و یک ماه مانده به نوروز و در ترافیک کارهای عمرانی شهرداری و اماده سازی برای پذیرش میلیونها مسافر مهندس عربزاده شهردار محجوب بومی گناوه را برکنار کرد. در خصوص برکناری شهردار هرچند قبل از وقوع، چندین بار توسط مسولین شهر بخصوص امام جمعه به شورا هشدار داده شده بود ولی بعد از برکناری از سوی مسئولین شهر و مردم خیلی واکنش های خاصی را در بر نداشت تا شورا با خیال آسوده بتواند شهردار جدیدش را انتخاب کند. حالا دوماه از این قرار گذشته است و هرروز یک نام برای شهرداری گناوه علم می شود.
گناوه امروز که با داشتن بزرگترین سایت تجاری متمرکز ایران و و قابلیت های بالای گردشگری این روزها به ویترین توانمندی های استان تبدیل شده یقینا برای خیلی از مدیران قبلی،فعلی و علاقمندان به حوزه مدیریت شهری، جاذبه های خاص خودش را دارد. وهمین جاذبه هاست که بازار شایعات را هر روز گرم تر می کند.
شاید بهترین کسی که بتواند به همه شایعات پاسخ بدهد رییس شورای شهر گناوه است او به ما می گوید:برای پست شهرداری گزینه های مختلفی داشته ایم که عباسی سرپرست فعلی شهرداری، بنه گزی،رستمی ، احمدی،منصوری، پارسایی و خسروی از جمله آنها هستند.
خود پهلوان زاده معتقد است که خسروی شانس بیشتری برای برعهده گرفت سکان شهرداری را برعهده دارد ولی می گوید باید تا روز دوشنبه صبر کنید.
وی از شکایت شورای شهر گناوه از یکی سایت های خبری استان خبر می دهد و می گوید: اتهام رشوه برای گرفتن پست شهرداری تهمتی است که اگر این سایت نتواند مستنداتش را عرضه کند حتما و بشدت از طریق قانونی دنبال می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر