شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۱۲ پروژه بهداشتی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در هفته سلامت امسال ۱۲ پروژه بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۴۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد
به گزارش صدای بندر، علیرضا رئیسی ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های بهداشتی شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از این تعداد نه پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و سه پروژه نیز با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی افزود: بحمدالله با عنایت دولت تدبیر و امید و استاندار بوشهر درسال گذشته توجه خوبی به بخش بهداشت و درمان شد و شاهد تحول خوبی در سطح استان بوشهر هستیم.

رئیسی بیان کرد: هر کاری که در سطح استان صورت گرفته بر اساس نیاز مردم بوده و در برنامه‌ریزی‌ها تلاش شده به مناطقی که کمتر کار شده بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: در کنار کارهای صورت گرفته در سطح شهرستان دشتی همواره کمبود نیروی متخصص از دغدغه های اصلی بوده که با تلاش‌های صورت گرفته ۱۴ متخصص در دشتی حضور پیدا کردند.

رئیسی اضافه کرد: ماهانه هشت هزار خدمت تخصصی در سطح شهرستان انجام می شود و در۱۰ ماه گذشته نیز بیش از هشت هزار ویزیت تخصصی صورت گرفته که این دستاورد بزرگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: بیمارهای خاص در استان جزو اولویت‌های دانشگاه بوده و افتتاح ساختمان دیالیز شهرستان دشتی یکی از این اقدامات است.

منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر