شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اصلاح، بازسازی و تجهیز بیمارستان کنگان با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر ـ رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح، بازسازی و تجهیز بخش های داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان هزینه شد.
دکتر علی راستگو در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و اصلاح هتلینگ بیمارستان ها، بخش های اصلی بیمارستان امام خمینی کنگان به صورت کامل و اساسی اصلاح، بازسازی، تجهیز شده و در حال بهره برداری است.

وی افزود: در این طرح، بخش های داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شامل بخش زنان، اطفال و نوزادان، جراحی و ارتوپدی و داخلی، تجهیز و بازسازی شده اند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با اشاره به این که برای اصلاح و بازسازی بخش های ذکر شده مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این کار در یک پروسه زمانی کمتر از شش ماهه به انجام رسیده است.

راستگو بیان داشت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان در سال ۱۳۷۵ در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان افتتاح و به بهره برداری رسیده و در ابتدا فقط دارای تخصص های داخلی،زنان و زایمان، جراحی عمومی و اطفال بود که در طول زمان تخصص های دیگری نیز به آن افزوده شد.

وی افزود: این بیمارستان، سه شهرستان کنگان،‌ دیر و عسلویه را زیر پوشش خود دارد و علاوه بر آن شماری از بیماران شهرستان جم را هم پذیرش می کند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار امیدواری کرد، این مهم باعث رفاه و رضایتمندی بیشتر بیماران و مراجعین به این بیمارستان باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر