شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۹۵ درصد اعتبارات نوسازی، مدارس شهرستان دشتی تخصیص یافت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: ۴۵ میلیارد ریال اعتبار نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس شهرستان دشتی تصویب شد که ۹۵ درصد آن تخصیص یافته است.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامرضا مهرجو ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس شهرخورموج با تبریک هفته معلم، اظهار داشت: شأن، جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان باید در مرتبه بالا در جامعه باشد چون اساس و پایه هر کشوری آموزش و پرورش و تربیت انسان‌های فرهیخته و دلسوز برای جامعه است.

وی، با بیان اینکه مشکلات معیشتی و مسکن فرهنگیان از اولویت‌های مهم دولت است گفت: توجه به آموزش وپرورش و حل مشکلات معیشتی و مسکن فرهنگیان از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است بگونه‌ای که این دولت سعی دارد درحد توان مشکلات فرهنگیان را برطرف کند.

فرماندار شهرستان دشتی از تخصیص بیش از ۱٫۵ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس شهرستان دشتی خبر داد و گفت: برای خرید و نصب تجهیزات سرمایشی شامل کولر و آب سردکن مدارس در دشتی ۱٫۵ میلیارد ریال اختصاص یافته که با این اعتبار مشکلات سرمایشی مدارس برطرف می‌شود.

مهرجو با بیان اینکه ۲۰۰ کلاس فرسوده و تخریبی در شهرستان دشتی وجود دارد گفت: با توجه به اینکه وضعیت فضای آموزشی بعضی از مدارس مناسب نیست و تحصیل در این مدارس با خطراتی برای دانش اموزان همراه است این کلاس‌ها نیازمند بازسازی و نوسازی فوری هستند.

وی، با بیان اینکه شهرستان دشتی نیاز به ۵۸ کلاس درس جدید دارد افزود: در توزیع اعتبارات عمرانی بیشترین اولویت به ساخت و نوسازی و تجهیز مدارس است.

فرماندار شهرستان دشتی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد اعتبار نوسازی مدارس تخصیص یافته است گفت: ۴۵ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس شهرستان دشتی تصویب شد که بیش از ۹۵ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر