شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر ۱۸۰ مدرسه را مرمت و بازسازی کردند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر ۱۸۰ مدرسه را مرمت و بازسازی کردند.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، ذوالفقار عباسی‌فر ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران به تشریح برنامه‌ها و اقدامات بسیج سازندگی استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: سال گذشته طرح‌های بسیار خوبی در استان بوشهر برای رفع محرومیت‌ها اجرا شد و اعتبارات بسیار خوبی نیز در این زمینه هزینه شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۰۰ تیم پزشکی در قالب ۴۰ تیم تخصصی و ۱۶۰ تیم عمومی به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شدند و خدمات درمانی خوبی در سطح استان به صورت رایگان ارائه شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر همچنین از پرداخت ۲.۵ میلیارد ریال برای درمان بیماران و همچنین کمک به نیازمندان خبر داد و اضافه کرد: ۱۱۰ گروه جهادی نیز در قالب بسیج مهندسین، محلات و سایر اقشار در سطح روستاهای استان به ارائه خدمات پرداختند.

وی از مرمت و بازسازی ۱۸۰ مدرسه استان بوشهر با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز بسیجی خبر داد و تاکید کرد: همچنین بیش از ۱۲ هزار نفر نیز در قالب حلقه‌های صالحین به ارائه خدمات به ویژه در بخش کشاورزی پرداختند.

راه‌اندازی ۱۵۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان

عباسی‌فر ادامه داد: در سال گذشته قرارداد اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی بین سازمان بسیج سازندگی و قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای یک هزار و ۴۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان بسته شد که ۱۰ درصد اعتبار برای ۳۸ پروژه واریز شد.

وی همچنین از انعقاد قرارداد بین بسیج سازندگی و استانداری بوشهر برای اجرای هشت پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان خبر داد و افزود: ساخت پایگاه‌های بسیج در عسلیه و کنگان و گلزار شهدا و حسینیه از جمله این پروژه‌ها بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۷۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر طی سال گذشته، خاطرنشان ساخت: ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد و تلاش داریم امسال تعداد این بنگاه‌های به یک هزار و ۵۰۰ کارگاه افزایش یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر