شما اینجا هستید

سرخط خبرها » وضعیت آب شرب در استان بوشهر نگران‌کننده است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آب شرب در استان بوشهر نگران‌کننده است.
به گزارش صدای بندر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در راستای بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان دشتستان صورت گرفته است که وضعیت امنی را در شهرستان شاهد هستیم که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه به برخی از مشکلات استان بوشهر و شهرستان دشتستان در زمینه تامین آب شرب اشاره کرد و افزود: کمبودهایی در این زمینه وجود دارد که باعث نارضایتی مردم از وضعیت موجود می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع این مشکلات شد و اضافه کرد: وضعیت آب شرب در شهرستان دشتستان و استان بوشهر نگران‌کننده است.

وی به پیگیری‌‌های خود در این زمینه و بررسی وضعیت آب با وزیر نیرو اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شد که مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شهرستان دشتستان سفر کرده و این موضوع بررسی و حل شود.

لزوم پرداخت عوارض آلایندگی توسط کارخانه سیمان برازجان

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با بیان این سوال که آیا کارخانه سیمان آلایندگی خود را پرداخت می‌کند یا نه، بیان داشت: روستاهای همجوار این کارخانه از آلایندگی شدید رنج می‌برند که باید با پرداخت عوارض به این روستاها رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه گازرسانی در دشتستان صورت گرفته است و امسال شاهد گازرسانی به بوشکان و ارم خواهیم بود و باید گازرسانی به روستاها نیز به جد پیگیری شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: شورای اسلامی شهر برازجان نیز در انتخاب شهردار تسریع کند تا با انتخاب شهردار شاهد رسیدگی بهتر به شهر و ساماندهی وضعیت موجود باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر