شما اینجا هستید

اخبار » چهارگزینه نهایی شهرداری گناوه امشب روی میز شورا
گروه : اخبار

صدای بندر:اعضای شورای شهر گناوه پس از کش و قوس فراوان، قرار است در جلسه امشب خود شهردار جدید را انتخاب و برای صدور حکم به استانداری معرفی کنند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خلیج فارس عرب زاده اولین شهردار انتخابی شورای چهارم در بهمن ماه گذشته استیضاح شد و قرار بود شورا تا قبل از نوروز جایگزین وی را انتخاب کند، اما این موضوع آنقدر طولانی شد که برخی احتمالات درباره از دست رفتن فرصت ۳ ماهه (تا ۲۰ اردیبهشت) برای انتخاب شهردار جدید و نهایتا انحلال شورای شهر پیش آمد.

سخنگوی شورای شهر گناوه گفت: پس از حضور یازده گزینه تصدی شهرداری در جلسه شورا و ارائه برنامه های خود، نهایتا با تصمیم اعضاء ۴ نفر برای رای گیری امشب نهایی شده اند که شامل نعمت الله عباسی سرپرست شهرداری، حسام منصوری شهردار کنونی کلمه، امید پارسایی فرد مدیر روابط عمومی شهرداری بوشهر و سرافراز موصلی شهردار اسبق کازرون می باشد.

زهرا عرب زاده ادامه داد: جلسه سه شنبه شب شورای شهر با موضوع انتخاب شهردار برگزار خواهد شد تا گزینه ای که حایز اکثریت آراء شد به استانداری معرفی شود.

باید دید از گلدان رای گیری شورای شهر، نام کدامیک از این چهارگزینه خارج شده و کلید شهرداری بندر گناوه به وی سپرده می شود؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر