شما اینجا هستید

اخبار » بر خورد زشت انتظامات سیرک ایران وپرتغال با دو دختر بوشهری
گروه : اخبار

صدای بندر: در پایان اجرای سانس ساعت ۱۰ سیرک در روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت وقتی دو خانم بوشهری تقاضای گرفتن عکس بااعضای پرتغالی سیرک را کردند با بر خورد تند وفیزیکی مسئولین انتظامات سیرک روبرو شدند.
به گزارش صدای بندر: یکی از خانم ها در تماس با صدای بندر و گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نحوه بروز این اتفاق گفت: بعد از پایان برنامه سیرک به اتفاق یکی از دوستانم تقاضای گرفتن عکس یادگاری با ارتیست های پرتقالی کردیم و در حالی که آنها موافق گرفتن عکس بودند یک فرد که انتظامات سیرک بود با لحن بسیار زننده ای اول همکار خودش و بعد ما را مورد خطاب قرار داد و خواستار خارج شدن ما از سالن شد.
وقتی به وی بابت رفتارش و نوع بیانش اعتراض کردیم ایشان دوست من را چند بار هل داد که من نیز وقتی رفتار وقیحانه ایشان را دیدم به او اعتراض کردم و با وی درگیر شدم متاسفانه ایشان قصد ضرب و شتم مرا داشت که مردم نگذاشتند.
این خانم می افزاید: این مسئول انتظامات دست و بازوی دوست من را محکم گرفته بود و او را به بیرون سالن هل می داد. که بسیاری از مردم با دیدن این صحنه و نخوه برخوردش با یک دختر جوان به این فرد اعتراض کردند.
من در اعتراض به مدیر سیرک مراجعه کردم و از ایشان درباره رفتار این مسئول انتظامات جواب خواستم و گفتم ایشان به عنوان مسئول انتظامات سیرک به چه حقی دو خانم را مورد حمله فیزیکی قرا می دهد ایشان هم متاسفانه حاضر به جوابگویی نشدند .
وی افزود: بعد از گذشت دقایقی مراتب این بی حرمتی را بیرون از فضای سیرک به ابراهیم عقاب هم منتقل کردیم ولی ایشان نیز فقط سکوت کردند و حاضر به پیگیری قضیه نشدند
به علت عدم دسترسی به مدیران سیرک نتوانستیم با آنها دراین خصوص تماس بگیریم ولی صدای بندر آماده نشر جوابیه مدیریت سیرک ایران و پرتقال نیز می باشد

  1. هوشنگ

    واقعا متاسفم برای این رفتار زشت

  2. سوگند

    ما خو عکس گرفتیم کاری نداشتن حالا برا اینا اینجور میکنن واقعا متاسفم

  3. علی قاسمی

    واقعا رفتارشون زشت بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر