شما اینجا هستید

سرخط خبرها » جشنواره دانشجویی «حرکت» در بوشهر آغاز شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: جشنواره دانشجویی «حرکت» در بوشهر آغاز شد.
به گزارش صدای بندر، اسحاق جلالیان صبح چهارشنبه در حاشیه برپایی جشنواره دانشجویی «حرکت» در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های خوبی به منظور توسعه علمی و برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

وی ارائه فعالیت‌ها و تشریح ظرفیت‌ها‌ی انجمن‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور را به عنوان مهمترین هدف برگزاری جشنواره دانشجویی «حرکت» در بوشهر عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در ادامه از تلاش برای تبادل تجربیات و ایجاد انگیزه‌های دانشجویی برای کار جمعی و گروهی خبر داد و اضافه کرد: تلاش می‌شود که افراد مستعد در انجمن‌های علمی و تحقیقاتی و پژوهشی شناسایی شوند.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حرکت می‌توانیم به نمایه‌سازی آثار انجمن‌های علمی و آماده‌سازی دانشجویان برای ارتباط با جامعه و صنعت اشاره کنیم.

جلالیان از ارائه آثار و نتایج و دستاوردهای دانشجویان در قالب هفت غرفه در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: جشنواره دانشجویی «حرکت» تا فردا ادامه خواهد داشت و غرفه‌های برتر معرفی خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر ادامه داد: آثار مختلفی در بخش‌های کشاورزی، ارتباطات تصویری، محیط زیست، مهندسی عمران و معماری و رباتیک در این نمایشگاه ارائه شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر