شما اینجا هستید

اخبار » رییس شورای شهر گناوه: اقلیت شورا باید نظر اکثریت را بپذیرد
گروه : اخبار

صدای بندر: رییس شورای شهر گناوه گفت پنج نفر از اعضای شورا به شهردار جدید رای داده اند و بقیه اعضا باید نتیجه انتخاب را بپذیرند
نادر پهلوان زاده رییس شورای شهر گناوه در گفتگو با صدای بندرگفت: انتخاب شهردار جدید با حضور تمامی اعضای شورا و با قرار قبلی انجام شده و شهردار جدید اکثریت آرا را بدست آورده و شهردار قانونی شهر است.
وی در خصوص ادعای تعدادی از اعضای شورا در خصوص عدم اطلاع رسانی لازم برای موعد انتخاب شهردار گفت: در جلسه ای که روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت با فرماندار داشتیم در حضور همه اعضای شورا زمان جلسه انتخاب شهردار را سه شنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام کردیم و این اطلاع رسانی به صورت کتبی هم اعلام گردیده است.
پهلوان زاده گفت: یکی از اعضای شورا درروزهای اخیر با نشر اکاذیب در خصوص فریب او در گرفتن امضاء در حال تلاش برای لغو انتخاب است.
وی در خصوص ادعای چهار نفر از اعضای شورای شهر در خصوص اینکه ریس شورا در جلسه بدون اطلاع قبلی نام شهردار جدید را عنوان نموده و رای گیری صورت گرفته گفت: در جلسه انتخاب شهردار، بعد از تلاوت قران بصورت شفاهی برای اعلام کاندیدای شهردار رایزنی کردیم که آقایان موصلی و احمدی رای آوردند و در انتخاب اصلی نیز احمدی با پنج رای اکثریت را بدست آورد.
وی ادعای تخلف در انتخاب شهردار را رد کرد و افزود: اگرتخلفی هم صورت گرفته از سوی چهار نفری است که جلسه را ترک کرده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر