شما اینجا هستید

سرخط خبرها » خوشه‌های صنعتی استان بوشهر تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر صندوق کارآفرینی امید بوشهر گفت: خوشه‌های صنعتی استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه فضای کسب و کار دارند که در این راستا براساس تفاهم صورت گرفته، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم، حسین شهبازی ظهر امروز در نشست با اعضای خوشه‌های صنعتی خرما با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت تولید خرما باید استفاده لازم ببرد اظهار داشت: تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار تن خرما یکی از ظرفیت‌های مهم این استان بوشهر که باید در افزایش ارزش افزوده این محصول تلاش کرد.

وی، حمایت از تولید انبوه و افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی در بخش‌های گوناگون را از اهداف تاسیس صندوق کارآفرینی دانست و گفت: این صندوق در حمایت از افراد توانمند و کارآفرین واجد شرایط برای ایجاد کسب و کارهای ارزش‌آفرین با رویکرد توسعه فعالیت در پشتیبانی‌ها، خوشه‌ها و زنجیره‌های تولید تلاش می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با بیان اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی سبب رونق فضای کسب و کار می‌شود بیان کرد: پرداخت تسهیلات در صندوق کارآفرینی گامی موثر در راستای بهبود فضای کسب و کار و تولید داخلی است.

شهبازی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به توسعه کسب و کار در فضاهای گوناگون جامعه می‌شود افزود: توجه به کسب و کارهای خرد و کوچک با محوریت بازار و بر پایه حمایت از پشتیبان‏ها و کارآفرینانی که دارای سوابق کاری در حوزه کسب و کار خرد هستند، سیاست‌گذاری شده است.

وی، رویکرد صندوق کارآفرینی را پرداخت تسهیلات به واحدهای مختلف دانست و بیان کرد: خوشه‌های صنعتی استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه فضای کسب و کار دارند که در این راستا براساس تفاهم صورت گرفته، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهربا بیان اینکه این صندوق برای توسعه بازار واحدهای صنعتی تسهیلات پرداخت می‌کند افزود: صندوق کارآفرینی امید برای توسعه بازار واحدهای صنعتی که عضو تشکل‌های صنعتی هستند و قصد ایجاد نمایندگی در قالب دفاتر فروش در شهرستانها و یا استانهای دیگر را دارند، تسهیلات می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر