شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نمایش حماسه صالحین در بوشهر اجرا می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: نمایش حماسه صالحین در شهرستان بوشهر اجرا می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالرضا دشتی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای نمایش حماسه صالحین در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: هنر یکی از نمونه‌های تاثیرگذار انتقال مفاهیم است و در این برنامه تلاش شده که مفاهیم حماسه‌های صالحین در قالب هنر ارائه شود.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید کرد و ادامه داد: عزت و اقتدار و آرامشی را که همه ما امروز در ایران اسلامی از آن بهره می‌بریم، مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های شهدا عزیز است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر اجرای نمایش حماسه صالحین را کاری بسیار بزرگ خواند و بیان داشت: صحنه‌هایی از حماسه‌های صالحین در طول تاریخ در قالب این برنامه نمایشی اجرا خواهد شد.

وی از تشریح دلاوری‌های رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس در این برنامه خبر داد و افزود: مردم استان بوشهر دارای سابقه طولانی در مقابله و مبارزه با استعمار پیر انگلیس هستند که در قالب این نمایش ارائه خواهد شد.

دشتی در ادامه با اشاره به سابقه انقلابی مردم بوشهر، اضافه کرد: رزمندگان بوشهر از جمله شهید مهدوی و یارانش در دوران دفاع مقدس مبارزه مستقیم با آمریکایی‌ها داشتند که همگی در نمایش حماسه صالحین به مرحله اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این نمایش می‌توانیم به بازسازی صحنه شهادت حضرت علی اکبر، حماسه دلیران تنگستان، پیروزی انقلاب اسلامی، اعزام رزمندگان به جبهه، حماسه خلیج فارس و چند عملیات دوران دفاع مقدس اشاره کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اجرای این نمایش از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به مدت سه شب از ساعت ۲۱، گفت: محل اجرای این نمایش واقع در حد فاصل شهر بوشهر تا چغادک در تیپ پیاده امام صادق(ع) خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر