شما اینجا هستید

سرخط خبرها » شبکه علمی نخبگان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مسئول پژوهشکده آی سی تی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: برای استفاده از هوش جمعی نخبگان در بررسی موضوعات مختلف علمی و پژوهشی شبکه علمی نخبگان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، محمد ملک‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر و نخبگان این استان با بیان اینکه وظیفه نخبگان تولید قدرت و ثروت ملی است اظهار داشت: توسعه پایدار نیازمند توجه به دانش و فناوری است چرا که کشورهای پیشرفته این مسیر را پیمودند.

وی، با بیان اینکه نخبگان سرمایه‌های نظام هستند، تصریح کرد: کشورهای پیشرفته با استفاده از نخبگان، دانشمندان و هنرمندان ضمن اینکه آسیب‌های جامعه را شناسایی کرده‌اند از این قشر به خوبی برای پیشرفت جوامع خود استفاده می‌کنند.

مسئول پژوهشکده آی سی تی دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: نخبگان در جامعه مانند سرمایه‌های کشور هستند چرا که برای پرورش یک نخبه سرمایه و وقت صرف شده و امروز باید از تجربیات و اندیشه‌های همه نخبگان استفاده شود.

ملک‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های علمی جوانان استان بوشهر تصریح کرد: وجود نخبگان استان بوشهر در عرصه‌های دانشگاهی و علمی کشور مایه امیدواری همه مسئولان است تا با استفاده از این ظرفیت در توسعه استان استفاده کرد.

وی، با اشاره به ایجاد شبکه علمی نخبگان استان بوشهر گفت: برای استفاده از هوش جمعی نخبگان در بررسی موضوعات مختلف علمی و پژوهشی شبکه علمی نخبگان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر