شما اینجا هستید

سرخط خبرها » فعالیت موسسات سازمان تبلیغات اسلامی توسعه می‌یابد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت موسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی توسعه می‌یابد.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا هوشیار ظهر دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان موسسات وابسته سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی توسط موسسات سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی صورت گرفته است و برنامه‌های مطلوبی اجرا می شود.

وی ادامه داد: علی‌رغم مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد، شاهد خدمات با کیفیت از سوی نهادهای مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی هستیم و ما نیز از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط با برخی مشکلات مطرح شده توسط مدیران و مسئولان موسسات نیز بیان داشت: به منظور رفع مشکلات به ویژه در زمینه مشکلات مالی برای تامین اعتبارات مورد نیاز پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه‌‌ها و موسسات قرآنی استان بوشهر نیز در این نشست به تشریح فعالیت موسسات قرآنی در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: باید شرایط فراهم شود که دولت برای ارائه اعتبارات مورد نیاز موسسات قرآنی تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

علی میرشکاری با بیان اینکه کمبودهای مالی مانعی برای عدم تلاش موسسات قرآنی در استان بوشهر نبوده است، افزود: با همکاری افرادی که دلشان برای قرآن می‌تپد، برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم ولی نیاز است که همکاری خوبی نیز در این زمینه صورت گیرد.

وی از توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: سازماندهی موسسات، بازرسی و سرکشی به موسسات، شناخت نیازها و مشکلات و شناخت استعدادها و ظرفیت‌ها را به صورت مستمر در دستور کار داریم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه‌‌ها و موسسات قرآنی استان بوشهر در پایان تاکید کرد: استان کوچکی هستیم ولی در زمینه فعالیت‌های قرآنی حرف‌های زیادی برای گفتنن داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر