شما اینجا هستید

ویژه » حمید زارعی رییس اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی شد
گروه : ویژه

صدای بندر: حمید زارعی هنرمند محجوب خورموجی به عنوان رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی معرفی گردید.
به گزارش صدای بندر در مراسمی که با حضور فرماندار دشتی جناب آقای مهرجو و سرکار خانم دکتر ماحوزی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر و جمعی از مسئولین شهرستان دشتی برگزار گردید حمید زارعی شاعر و هنزمند خوب شهرستان دشتی به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی منصوب گردید.
حمیده ماحوزی در جلسه معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه‌های تأثیرگذار در منطقه است و مدیرانی می‌طلبد که اشراف کافی در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: در این مدت تلاش ما این بوده از اعزام نیرو به شهرستان‌ها خودداری کنیم و در وهله اول نیرو را از بدنه مجموعه ارشاد اسلامی انتخاب کنیم.
وی اضافه کرد: دشتی مردمی فرهیخته، هنرمند و هنردوستی دارد و کمک کردن به پیشرفت این منطقه در دستور جدی کار ماست و خواهان توسعه این منطقه هستیم.
ماحوزی ادامه داد: برای مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز کسی را انتخاب کردیم که آشنایی کامل با مسائل فرهنگی دارد و از جنس اهالی فرهنگ است و پیش‌ازاین نیز توانمندی‌های خودشان را نشان داده‌ است.
وی تصریح کرد: امید است این مدیر جدید با رهنمودهای فرماندار و امام‌جمعه و با خرد جمعی و تصمیمات خوب و استفاده از پتانسیل‌های فرهنگی شهرستان گام‌های بلندی بردارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یادآور شد: از تلاش‌های صدرالله اسماعیلی نیز که در این مدت عهده‌دار سرپرستی ارشاد اسلامی دشتی بودند تشکر می‌کنم.
ماحوزی گفت: معمولاً برنامه‌های ارشاد اسلامی حساسیت‌برانگیز است اما اداره‌‌کل و شهرستان‌ها در جایگاه قانونی انجام‌وظیفه می‌کنند و باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی در شهرستان رخ دهد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته توجه ویژه‌ای به کانون‌های مساجد داشتیم و بازدید از تمام کانون‌ها جزو وظایف و برنامه‌های ماست و امروز نیز از کانون‌های مساجد روستاهای دشتی بازدید خواهم کرد.
در پایان با تقدیر از صدرالله اسماعیلی، حمید زارعی به‌عنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی معرفی شد.

حمید زارعی شاعر، نویسنده، فیلم‌ساز، خبرنگار، طنزپرداز، مجری و نمایشنامه‌نویس از هنرمندان باسابقه دشتی محسوب می‌شود و مسئولیت فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج، انجمن ادبی فایز دشتی، رئیس هیئت کوهنوردی دشتی، واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بوشهر و تألیفاتی ازجمله ای قندترین نمک در این آبادی، جوانه‌های سپید‌اندیش و نگاهی به خورموج را در کارنامه فرهنگی خود دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر