شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » تسهیلات ۴ درصد به واحدهای اقتصادی بوشهر پرداخت می‌شود

صدای بندر – استاندار بوشهر گفت: تسهیلات با سود ۴ درصد تا ۵۰۰ میلیون ریال به واحدهای اقتصادی و اصناف بوشهر پرداخت می‌شود.
به گزارش صدای بندربه نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان امور صنفی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش اقتصادی است و باید تلاش کنیم تا شرایط برای فعالیت در این عرصه تسهیل شود.

وی به نقش بسیار مهم اصناف و بازاریان در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اعتماد بسیار خوبی به بازاریان وجود دارد و به عنوان معتمد جامعه محسوب می‌شوند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: به منظور مقابله با آلایندگی‌های صوتی و زیست محیطی، طرح انتقال صنایع و واحدهای صنفی آلاینده بوشهر به خارج از شهر اجرا می‌شود.

وی به افزایش ۲.۵ برابری پهنای باند اینترنت استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تلاش هایی برای اتصال شبکه فیبر نوری در استان بوشهر نیز صورت گرفته است و این موضوع باعث می‌شود تا سرعت اینترنت در استان به خوبی افزایش یابد.

سالاری توسعه زیرساخت‌های بندی، بزرگ‌راهی و راه‌آهن را به عنوان یکی از پیش‌زمینه‌های توسعه بندر بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: یکی از اولویت‌های دولت، اجرای طرح راه‌آهن در بوشهر است که نیازمند فاینانس خارجی است.

وی به روند تصویب لایحه بندر آزاد بوشهر اشاره کرد و گفت: بندر آزاد تجاری و صنعتی بوشهر در هیئت دولت تصویب شده است و هم اکنون در کمیسیون‌های مجلس در دست بررسی است.

استاندار بوشهر به اهمیت و جایگاه ویژه اصناف در بندر آزاد بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح جامع بندر آزاد بوشهر در دست تدوین است.

وی اظهار داشت: واحدهای کوچک اقتصادی استان بوشهر می‌توانند از تسهیلات با سود چهار درصد و تا ۵۰۰ میلیون ریال بهره‌مند شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر