شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » دوهزارو۸۳۰ یتیم دراستان بوشهر درانتظار حمایت خیرین هستند

صدای بندر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: هم اکنون دو هزارو۸۳۰ یتیم دراین استان درانتظار حمایت و کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

به گزارش صدای بندر به نقل از ایرنا ، احمد لطفی روزچهارشنبه به مناسبت هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان درجمع خبرنگاران افزود: از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است که به واسطه روح معنوی که دراین ایام بر جامعه حکمفرما هست، امیدواریم شاهد حضور پرشور خیرین دراین طرح باشند.

وی اضافه کرد: طرح اکرام ایتام از طرح های خوبی است که مورد استقبال عمومی هم قرارگرفته و شاهد حضور ارزشمند خیرین داخل و خارج استان در این طرح هستیم.

لطفی در باره طرح مفتاح الجنه گفت: در این طرح خیرین و مسوولان می توانند با بازدید از خانواده های نیازمند در حد بضاعت مالی خود به آنها کمک کنند و پارسال دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال جذب و به نیازمندان کمک شد.

وی ادامه داد: در این طرح سفره های افطاری مختلفی پهن و از محل کمک های جمع آوری شده ۲۱ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

لطفی درمورد طرح همیان مولا گفت: دراین طرح به تاسی از سیره امام علی (ع) خیرین سبد کالا به ارزش یک میلیون ریال تهیه و به نیازمندان می دهند که پارسال از این محل سه میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال جذب کالا داشتیم.

وی با اشاره به اجرای طرح کفارات اضافه کرد: این طرح در چند سال اخیر مورد توجه قرار نگرفته اما امسال کار ویژه ای در این طرح انجام دادیم طوری که از ۱۵ روز مانده به رمضان تاکید کردیم کسانی که باید کفاره پرداخت کنند در اسرع وقت این اقدام را انجام دهند.

لطفی یادآورشد: پارسال ۱۴۵میلیون ریال از طریق کفاره با رعایت حکم شرعی دریافت وهزینه شد.

وی در باره طرح شفا نیز اظهارکرد: هم اکنون ۶۰۰ بیمار صعب العلاج دراستان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند که پارسال درماه مبارک رمضان خیرین به این طرح ۱۴۹میلیون ریال کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: پارسال ۴۰ میلیارد ریال از سوی خیرین و نیکوکاران استان بوشهر به نیازمندان و فقرا کمک شد و انتظار داریم امسال نیز خیرین به کمک نیازمندان بشتابند.

وی در ارتباط با برنامه فرهنگی کمیته امداد بوشهر بیان کرد: جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی بانوان از استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، خوزستان، بوشهر و هرمزگان شهریور در بوشهر برگزار می شود.

لطفی ادامه داد: در بخش اشتغال نیز امسال ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی مصوب شده که انتظار داریم از این محل زمینه اجرای دو هزار طرح اشتغال زا در استان بوشهر فراهم شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر