شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » بی‌آبی دشتستانی‌ها را کلافه کرده است/ شبکه آب برازجان فرسوده است

صدای بندر – نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌آبی دشتستانی‌ها را کلافه کرده است.
به گزارش صدای بندر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر دوشنبه در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: به منظور بررسی وضعیت آب شرب شهرستان دشتستان، روز گذشته معاون وزیر نیرو بازدیدی را از شهرستان داشت و به صورت میدانی موضوع اب مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها و کاهش ورودی آب به استان بوشهر، اضافه کرد: بخش عمده آب شهرستان دشتستان از طریق چاه‌های کازرون و چشمه ساسان تامین می‌شود که آب این چاه‌ها کم شده است و باعث کاهش ورود آب به شهرستان شده است.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین مشکلات آب در دشتستان را طولانی بودن زمان قطعی آب و افت فشار آب دانست و اضافه کرد: این موضوع باعث نارضایتی مردم از وضعیت کنونی شده است.

وی افزود: مردم شهرستان دشتستان نسبت به هوای داخل شبکه‌های آبرسانی نیز معترض هستند و اعتقاد دارند که این هوا هم باعث چرخاندن کنتورها می‌شود و میزان آب‌بها را افزایش می‌دهد و هزینه‌های سنگینی را تحمیل می‌کند.

موسوی‌نژاد با اشاره به استفاده مردم بخش‌های ارم و بوشکان از آب چاه برای استفاده شرب، بیان کرد: کاهش بارندگی‌ها باعث شده تا بسیاری از چشمه‌ها خشک و یا کم آب شوند.

وی با اشاره به کاهش میزان سهیمه ورودی برازجان، ادامه داد: این کاهش‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است ولی نباید به گونه ای باشد که در برخی نقاط شهر برازجان دو شبانه روز آب قطع شود.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرسودگی شبکه‌های آبرسانی برازجان یکی از مهمترین مشکلات آب در دشتستان است و باید برای رفع این مشکل تلاش شود.
منبع:خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر