شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » بیش از ۱۱هزار متر مربع به فضای ورزشی روستاهای تنگستان افزوده شد

صدای بندر-بخشداری مرکزی تنگستان گفت:توسعه فضاهای ورزشی در روستاها از اولویت برنامه امسال است که در این راستا سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع به فضاهای ورزشی روستایی این بخش تنگستان افزوده شده است.

به گزارش صدای بندربه نقل از ایرنا، یونس غلامی زاده شنبه در نشست با دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان افزود:این نشست در راستای برنامه ریزی هر چه بهتر دهیاران برای بررسی مشکلات روستاها برگزار شده است.

غلامی زاده با بیان اینکه دهیاران در عمران روستاها نقش تاثیرگذاری دارند عنوان کرد:دهیاران نقش تاثیرگذاری توسعه زیرساخت ها و عمران روستاها دارند که باید از این ظرفیت برای خدمات رسانی بیشتر به روستائیان استفاده شود.

بخشدار مرکزی تنگستان نقش دهیاران در توسعه روستاها و تامین رفاه و معیشت مردم را بسیار مهم و سازنده توصیف کرد و افزود: دهیاران باید در رابطه با روستاها اطلاعات جامع و کامل داشته باشند تا بتوانند به مسائل و مشکلات پی برده و در حل به موقع آن ها اقدام کنند.

غلامی زاده با تاکید بر اینکه دهیاران نقش کلیدی در توسعه پایدار روستاها دارند اظهار کرد: دهیاران باید با ایجاد ارتباط مطلوب با مردم که یکی از رموز موفقیت آن ها به شمار می رود، در رفع مشکلات روستاها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضاهای ورزشی یکی از برنامه های امسال در روستاها است تصریح کرد: سال قبل ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع به فضاهای ورزشی روستایی تنگستان افزوده شد که این مهم امسال تسریع می یابد.

غلامی، احداث پارک های امید در روستاهای بخش مرکزی تنگستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مرکز دفع پسماند مشترک روستایی در روستای منصوری جنوبی برای نخستین بار در شهرستان تنگستان اجرایی می شود که سبب دفع پسماند ۱۲روستا می شود.

بخشدار مرکزی تنگستان از ایجاد مرکز دفع پسماند در روستاهای شهرستان تنگستان در سالجاری خبر داد.

در این آیین از ۳۱ دهیاری روستایی بخش مرکزی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر