شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » ۲۲۴ میلیارد تومان عوارض آلایندگی استان بوشهر وصول شد

صدای بندر- استاندار بوشهر گفت: ۲۲۴ میلیارد تومان عوارض آلایندگی استان بوشهر در سال گذشته وصول شد.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، میزان اعتبارات آلایندگی استان بوشهر افزایش یافته است.

وی به نقش بسیار مهم اعتبارات آلایندگی در توسعه شهرهای استان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و توسعه شهرها و روستاهای استان از مهمترین دستاوردهای تحقق اعتبارات آلایندگی خواهد بود.

استاندار بوشهر با اشاره به لغو قانون معافیت شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی برای پرداخت عوارض آلایندگی، اضافه کرد: این موضوع باعث می‌شود تا این شرکت‌ها سهم خود به استان بوشهر را پرداخت کنند و میزان عوارض این بخش افزایش یابد.

وی افزود: میزان وصولی عوارض آلایندگی استان بوشهر در سال گذشته ۲۲۴ میلیارد تومان بود که در ۳۷ شهر و ۳۵۴ دهیاری استان بوشهر توزیع شد و نقش بسیار مهمی در اجرای طرح‌ها داشت.

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به اعتبارات استان بوشهر اضافه شده است، خاطرنشان کرد: عوارض آلایندگی بر اساس شاخص‌های مشخص و تعیین شده توزیع می‌شود.

استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش داریم تا با استفاده از اعتبارات ملی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی زمینه را برای توسعه فراهم سازیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر