شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » توافق هسته ای نتیجه ارشادهای رهبری،درایت دولت و حمایت مردم است

صدای بندر – استاندار بوشهرگفت: پیروزی درمذاکرات هسته ای با ارشادهای رهبر فرزانه انقلاب، درایت دولت، حضور و حمایت مردم از تیم مذاکره کننده به ثمر نشست.

به گزارش صدای بندربه نقل ازایرنا، مصطفی سالاری سه شنبه شب در همایش قرآن، سپاه وحدت در سایه همدلی و همزبانی افزود: این پیروزی نشان داد که کارکرد وحدت برای یک مقوله خاص نبوده و درصورت ایجاد وحدت هر کار غیرممکنی امکان پذیر می شود.

وی یادآورشد:باز شدن قفل هسته ای در دولت یازدهم در سایه همدلی و همزبانی و وحدت حاصل شده و این وحدت ایجاد کننده اقتداری است که با هدایت های رهبری منجر به عزت و سربلندی می شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: از مسایل مهم جامعه امروزی ما مذاکرات هسته ای بوده که باید نتایج این مذاکرات را ناشی از وحدت دانست.

وی تصریح کرد: درصحنه پیشرفت کشور هر چه وحدت بیشتری وجود داشته باشد موفقیت ها نیز به همان میزان بیشتر خواهد شد.

سالاری گفت:پیروزی دردفاع مقدس نیز نتیجه وحدت همه قومیت های کشور بود که بدون شک در صورت نبود این وحدت پیروزی در برابر تمام قدرت های مسلح دنیا میسر نبود.

وی یادآورشد: در دوره سازندگی نیز هر کجا وحدت بوده انجام امور با سرعت بیشتری شکل گرفته است.

سالاری اظهار کرد: با استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور توقعاتی نیز برای مردم ایجاد شده که باید در جهت حل آنها برآییم.

استاندار بوشهر یادآور شد: رونق اقتصادی برای ایجاد اشتغال از ضروریات جامعه در شرایط کنونی محسوب می شود.

سالاری گفت: دولت وظیفه پرداختن و ایجاد اشتغال مردم را دارد و مردم نیز با مقید بودن به حمایت از دولت باید زمینه حل مشکلات جامعه را فراهم کنند.

وی اظهارداشت: دولت برآمده از رای و اراده ملت است و قطعا با ایجاد وحدت سرعت انجام خدمت به مردم شتاب بیشتری به خود می گیرد.

سالاری همچنین با اشاره وجود فرهنگ مبتنی بر فرهنگ دینی در استان بوشهر افزود: در فضا و محیط این استان همواره انجام امور در مسیر وحدت بوده است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر هیچ گونه اقدامی در راستای بر هم زدن وحدت را شاهد نبوده ایم، بیان کرد: استان بوشهر پیش از نامگذاری سال جدید به نام همدلی و همزبانی نیز خواستگاه همدلی بوده و پس از انتخاب شعار سال این همدلی فزونی پیدا کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر