شما اینجا هستید

اخبار » مجتمع فرهنگی هنری امام حسن ساخته می شود
گروه : اخبار

صدای بندر:رئیس ارشاد دیلم: ۵میلیارد ریال بمنظور احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن دیلم تصویب شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم ، وی افزود:در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، فرماندار و اعضا کمیته برنامه ریزی شهرستان برگزار شد،اعتبار اولیه بالغ بر ۵میلیارد ریال جهت احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن تصویب شد.
وی خاطر نشان کرد: پس از تاکید استاندار محترم و پیگیریهای مجدانه فرماندار شهرستان بالاخره جرقه اولیه احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن ایجاد گردید .
دشتی اضافه کرد: انشاله با تحقق این مهم شاهد رشد و بالندگی جوانان هنرمند این شهر باشیم.
وی اذعان داشت: بدیهی است که فرصت‌های فرهنگی و هنری برای جوانان با استعداد این شهر بدلیل نداشتن امکانات و تجهیزات مناسب در گذشته از دست رفته است و ادامه این وضع موجبات خسران فرهنگی را در این شهر فراهم می آورد. از این رو جای هیج درنگی در این مهم جایز نیست.
وی اظهار داشت: امیدوارم با ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی در شان مردم فرهنگی این شهر قدم خیری برداشته شود و در سال‌های آتی شاهد برگزاری برنامه ها وجشنواره های فرهنگی هنری در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهر امام حسن باشیم تا آحاد مردم بتوانند از ظرفیت‌های فرهنگی ایجاد شده بیشتر بهره‌مند شوند.
در این نشست همچنین اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصدمیلیون ریال جهت تجهیز پلاتو و تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم(ص) تصویب گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر