شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » جشنواره منطقه‌ای اختراعات رویش خلیج فارس در خوزستان برگزار می‌شود

صدای بندر: رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر گفت: جشنواره منطقه‌ای اختراعات رویش خلیج فارس امسال به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود و مخترعان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان‌ماه به بنیاد نخبگان بوشهر تحویل دهند.

به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، رضا آذین بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران دربوشهرازآغاز نام نویسی از مخترعان برای حضور در جشنواره منطقه‌ای اختراعات رویش خلیج فارس خبرداد و اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای اختراعات رویش خلیج فارس ویژه مخترعان استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان برگزار می‌شود تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای اختراعات رویش خلیج فارس با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان، شناسایی اختراعات برگزیده و تسهیل مسیر حرکت آنها برای رسیدن به محصولی دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت از کارکردهای اصلی این جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: مخترعان استان بوشهر می‌توانند با نام‌نویسی و شرکت در این جشنواره، اختراع خود را در رقابتی سالم مورد ارزیابی قرار دهند.

آذین با بیان اینکه مخترعان در صورت تأیید هیئت داوران، از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای طی مسیر توانمندسازی اختراع خود بهره‌مند می‌شوند تصریح کرد: اختراعات برگزیده در جشنواره‌های منطقه‌ای اختراعات بنیاد ملی نخبگان با توجه به میزان تازگی اختراع در سطح ملّی وبین‌المللی، طول عمر فنّاوری حاصل از اختراع، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ناشی از به‌کارگیری اختراع مرتبط با اختراع به این افراد تسهیلات اعطا می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر