شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » باغ‌موزه دفاع مقدس در بوشهر احداث می‌شود

صدای بندر:استاندار بوشهر از احداث باغ‌موزه دفاع مقدس در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست برگزاری کنگره بزرگداشت سردار شهید نادر مهدوی شهید شاخص کشور در سال ۹۴ اظهار داشت: استان بوشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس از استان‌های پیشرو در اعزام به جبهه بوده است.

وی بیان کرد: همچنین جوانان این آب‌وخاک در عملیات مختلفی در مقابل رژیم بعثی مقاومت و ایستادگی کردند و شهید مهدوی یکی از جوانان این استان است که با دلیری و رشادت خود و هم‌رزمانش در خلیج‌فارس در مقابل آمریکا در نبردی مستقیم قرار گرفت و شهید شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: با تلاش‌های فرمانده سپاه استان، امسال شهید نادر مهدوی اهل روستای بحری شهرستان دشتی به‌عنوان شهید شاخص کشور معرفی‌ شده و برنامه‌های متعددی با همین عنوان در استان‌های کشور برگزار شد.

وی افزود: می‌توان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف استان، نام شهید نادر مهدوی را برای یادبود و گرامیداشت وی بر پروژه‌های استان گذاشت و در همین ارتباط به شهرداری‌های استان ابلاغ می‌شود تا نسبت به نام‌گذاری میدان‎ها، خیابان‌ها و پروژه‌های عمران شهری به نام سردار شهید نادر مهدوی اقدام کنند.

سالاری با اشاره به برگزاری کنگره شهید نادر مهدوی در روستای بحیری اضافه کرد: در همین ارتباط همزمان با برگزاری کنگره، کاروان‌های راهیان نور نیز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه اعتبار اعزام کاروان‌های راهیان نور استان بوشهر نسبت به گذشته افزایش‌ یافته است، تصریح کرد: به‌منظور برپایی کنگره و اعزام کاروان راهیان نور دریایی، دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و تعامل خوبی باهم داشته باشند تا استان بوشهر این دو مراسم را باشکوه اجرا کند.

استاندار بوشهر از احداث و راه‌اندازی باغ‌موزه دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد و افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت و دلاوری در میان جوانان باغ‌موزه دفاع مقدس برای بازدید و آشنایی مردم استان در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر