شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » طوفان و رگبار باران به بخش‌های کشاورزی، برق و آب استان بوشهرخسارت زد

صدای بندر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: طوفان شدید همراه با رگبارباران و رعد و برق به حوزه‌های کشاورزی، تاسیسات برق‌رسانی و آبرسانی خسارت وارد کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، قاسم قائدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه پنج‌شنبه گذشته شاهد تند باد همراه با رعد و برق و رگبار پراکنده باران در استان بوشهر بودیم اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران پس از وقوع طوفان فعالیت‌های خود را آغاز کرد و تصمیمات مهمی برای رسیدگی به آسیب دیدگان اتخاذ کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امدادی و مدیریت بحران استان بوشهر درآمادگی کامل بسر می‌برد گفت: در نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی و اضطراری مشکلات ایجاد شده در استان بوشهر در حوزه‌های مختلف بررسی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه تاکنون دو کارگروه تخصصی در مناطق بحران زده ایجاد شده است افزود: بعدازظهر امروز کارگروه تخصصی مدیریت بحران استان بوشهر بعدازظهر امروز در منطقه شنبه تشکیل جلسه می‌دهد و مشکلات گوناگون مناطق بحران زده بررسی می‌کند.

قائدی بیان کرد: در وقوع طوفان شدید در استان بوشهر ضمن قطع شدن برق و آب به بخش کشاورزی خسارتی وارد شد و این در حالی است که تعدادی دام هم تلف شد.

وی با بیان اینکه برای جبران خسارات وارده طوفان پنج‌شنبه به استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تصریح کرد: برای جبران خسارت وارد شده مدیریت بحران کشور اعتبارات لازم اختصاص داده است که پس از بررسی و تعیین میزان خسارت از اعتبارات متمرکز استانی و اعتبارات ملی برای جبران خسارات استفاده می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر