شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » دوره‌های آموزشی مهارتی ویژه معلولان گناوه‌‎ای برگزار می‌شود

صدای بندر: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گناوه گفت: برای توانمندی مهارتی معلولان شهرستان گناوه دوره‌های آموزشی هم‌راستا با توانایی معلولان در مرکز توانبخشی گل‌های آسمانی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بندر، محمد حسین هنرکار بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان بهزیستی شهرستان گناوه توسعه آموزش‌های مهارتی معلولان را از برنامه‌های مهم این مرکز آموزشی دانست و اظهار داشت: توانمند سازی مهارتی معلولان گناوه‎ای از اولویت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای است.

وی با اشاره به نقش مهم و موثر آموزش‌های مهارتی معلولان افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نه تنها باید در مورد کارآموزانی که از سلامت جسمی و حرکتی برخوردار هستند ارائه شود، بلکه باید به کارآموزان معلول بر حسب توانایی جسمی و حرکتی آنها نیز آموزش‌های مربوطه اعمال شود.

هنرکار با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی در شهرستان گناوه عنوان کرد: با توجه به اینکه از طرفی اوضاع کار در حد مطلوبی قرار ندارد و از طرف دیگر جوانان شهرستان گناوه ظرفیت‌های لازم را برای کار در قسمت‌های مختلف دارا هستند، پرداختن به امور کارآفرینی و اشتغال‌زایی جوانان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه با اشاره به اینکه مربیانی که به معلولان آموزش‌های مهارتی را آموزش می‌دهند باید دارای صعه صدر باشند افزود: با توجه به مشکلات جسمی و حرکتی معلولان مربیانی که مسئول آموزش آنها هستند، باید قبل از آموزش خود نیز آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا بهتر بتوانند با معلولان ارتباط برقرار کنند.
هنرکار خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی هم‌راستا با توانایی معلولان همچون سنوات قبل با جدیت بیشتر در مرکز توانبخشی گل‌های آسمانی برای توانمند سازی این عزیزان برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر