شما اینجا هستید

اخبار » ۱۹ هزار کلاس اولی استان بوشهر راهی کلاس‌های درس شدند
گروه : اخبار

صدای بندر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ۳۱ شهریور روز شکوفه‌های ۱۹هزار و ۸۴۰ نوآموز کلاس اولی در استان بوشهر با وارد شدن به کلاس‌های درس سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

به گزارش صدای بندر، همزمان با روز شکوفه‌ها صبح امروز دانش‌آموزان کلاس اولی استان بوشهر به همراه اولیا خود با دردست داشتن شاخه‌های گل و ادای احترام به کتاب آسمانی قرآن کریم با نشاط و شادابی راهی کلاس‌های درس شدند.

در مراسم جشن شکوفه‌ها در استان بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش این استان درمدرسه رسالت بوشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس شعار سال تحصیلی جدید در استان بوشهر را مهر چتر خویش گسترده است، همزبانی، همدلی آورده است دانست.

ناصر کرمی با بیان اینکه دانش‌آموزان کلاس اولی امروز با شور و نشاط راهی کلاس درس شدند خاطر نشان کرد: همزمان با ۳۱ شهریور ۱۹ هزار و ۸۴۰ نوآموز کلاس اولی در استان بوشهر سال تحصیلی خود را آغاز کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه پوشش تحصیلی در استان بوشهر ۹۹٫۷ درصد است افزود: امسال برای تحصیل اتباع بیگانه در استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده است بگونه‌ای که ۳ هزار و ۹۹۲ دانش‌آموز اتباع بیگانه در مقاطع مختلف تحصیلی در استان بوشهر تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به جشن غنچه‌ها پرداخت و گفت: همزمان با برپایی روزشکوفه‌ها، جشن غنچه‎ها در استان بوشهر برگزارشده است و ۱۳هزار و ۳۵۰ نوآموز در مقطع پیش دبستانی روز غنچه‌ها را جشن گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزی استان بوشهر درسال تحصیلی جدید ۴ درصد افزایش یافته است گفت: فردا همزمان با سراسر کشور ۱۸۰ هزار و ۲۱۸ دانش آموز سال تحصیلی جدید در استان بوشهر را آغاز می‌کنند.

وی، تصریح کرد: ۸ هزار و ۵۶ کلاس درس در یک‌هزار ۸۲۱ مدرسه آماده پذیرایی از دانش آموزان استان بوشهر برای تحصیل است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر