شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » نیروی دریایی سپاه بوشهر به تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی تجهیز شد

صدای بندر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو به تجهیزات مدرن وپیشرفته نظامی شامل سامانه‌های موشکی و پهپاد نوین مجهز شده است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری تسنیم ، سردارعلی رزمجو صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر در میدان امام خمینی(ره) بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان هشت سال فصل عشق و ایثار در اذهان و یاد ملت ایران نقش بسته است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بازدارندگی قرار دارند تصریح کرد: امروز در ۳۱ شهریور نیروهای مسلح استان بوشهر بخشی از توانمندی خود را به منصه ظهور رساندند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توان بازدارندگی نیروهای مسلح ایران اسلامی افزوده شده گفت: امروز با دفاع همه جانبه که در اقشار مختلف، نیروهای مسلح، مردم سلحشور در قالب ارتش ۲۰ میلیونی با رهبری فرمانده کل قوا ایجاد شده بر توان بازدارندگی افزوده شده است.

رزمجو افزود: اگر مسائل بین‌المللی را تجزیه و تحلیل کنیم هفته دفاع مقدس امسال با شکست‌های پی در پی استکبار جهانی مواجه است.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار، عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران در مقیاس جهانی زبان‌زد عام و خاص شده است تاکید کرد: اقتدار و شکوه استکبار جهانی بی خاصیت شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: دفاع مقدس همه جانبه با ثمرات و دستاوردهایی که داشته، انقلاب اسلامی را در مقیاس بین‌المللی در اوج اقتدار و قله جهانی قرار داده است.

رزمجو با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد گفت: این نیرو به تجهیزات مدرن وپیشرفته نظامی شامل سامانه‌های موشکی و پهپاد نوین مجهز شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر