شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » تنها استخر عمومی بوشهر بعد از پنج سال تعطیلی بزودی به بهره براری می رسد

صدای بندر – مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:تنها استخر عمومی شهر بوشهر بعد از مدت پنج سال تعطیلی با بازسازی آن تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش صدای بندربه نقل از ایرنا ، احمد بهروزیان فرد روز دوشنبه درنشست مجمع انتخابات رییس هیات قایقرانی استان بوشهر افزود:باتوجه به وجود ۷۲۵کیلومتر مرز آبی در این استان توجه و تقویت زیرساخت ورزش های آبی و ساحلی از اولویت های این اداره کل است.
وی یادآورشد: استانداری بوشهر از سال ۹۳ تاکنون عملیات اجرایی ۲۵۰ زمین چمن مینی فوتبال را دراین استان آغاز کرده و قرار است پس از تکمیل این فضاهای ورزشی، توسعه زیرساخت ورزش های آبی و ساحلی در دستور کار قرار گیرد.
بهروزیان فرد گفت: با توجه به اینکه رشته قایقرانی در استان بوشهر از دهه ۶۰ فعال بوده و افتخارات زیادی در بخش خانم ها و آقایان کسب شده می طلبد باتوجه به استعدادهای موجود در استان به این رشته بیشتر پرداخته شود.
وی اظهار کرد: هرچند در چند سال اخیر ایستایی در کسب عنوان قهرمانی در رشته قایقرانی داشته ایم ولی تلاش می شود با همکاری مسوولان زمینه شکوفایی این رشته در استان فراهم شود.
بهروزیان فرد گفت: آنچه می تواند جایگاه استان بوشهر را در رشته قایقرانی به قبل برگرداند همدلی ، وفاق و همکاری بین بخشی است.
وی یادآور شد: همچنین قرار است در دهکده گردشگری شهر بوشهر نیز برای رشته قایقرانی جانمایی انجام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر