شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » اولین نمایشگاه توانمندی‌های دریایی و بندری در بوشهر برگزار می‌شود

صدای بندر – مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اولین نمایشگاه توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته ۱۳ الی ۱۵ آبان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد راستاد گفت: این نمایشگاه زمینه خوبی برای ارائه توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی، شناسایی و معرفی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دریا و دریانوردی، توسعه اشتغال در عرصه صنایع دریایی، گسترش دانش در زمینه دریانوردی و همچنین توسعه آموزش و پژوهش دریایی کشور است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: از دیگر مزایای برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی می‌توان به ایجاد تعامل بیشتر برای انجام پروژه‌های بزرگ‌تر بین شرکت‌های فعال در بخش دولتی و خصوصی و ایجاد ظرفیت‌های جدید به منظور تخلیه و بارگیری کالا و مسافر در بنادر استان و همچنین بررسی موضوعات و مشکلات شرکت‌های کشتیرانی و دریانوردان و تلاش در راستای حل آنها اشاره کرد.

راستاد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور، امید می‌رود که دستگاهای مرتبط با این حوزه با حضور در این نمایشگاه زمینه‌های مشارکت و ارتقاع هر چه بیشتر در این بخش را رقم بزنند.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ آبان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر