شما اینجا هستید

اخبار » اعزام بانوان رزمی کار استان بوشهر به مسابقات انتخابی تیم ملی با مساعدت مهندس تبادار
گروه : اخبار

صدای بندر –  اسماعیل کشتکار: رئیس هیئت ورزشهای رزمی شهرستان گناوه گفت: سه بانوی رزمی کار استان بوشهر به مسابقات انتخابی تیم ملی با مساعدت مهندس تبادار استاندار سابق بوشهر اعزام شدند که یک نفر از آنها بانو فروزان شهابزاده از شهرستان گناوه است.

خالد خلیلی با اشاره به این مطلب در گفتگو با خبرنگار صدای بندر اظهار داشت: سه بانوی رزمی کار استان بوشهر موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی ورزش های رزمی در تهران شدند که یک نفر از آنها بانو فروزان شهابزاده از شهرستان گناوه است.

رئیس هیئت ورزشهای رزمی شهرستان گناوه گفت: در مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ که در بوشهر برگزار شد، بانو فروزان شهابزاده در وزن ۵۵- رده بزرگسالان موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی ورزش های رزمی ایران شد.

خلیلی ادامه داد: این بانوی رزمی کار تا به حال موفق به کسب مقام های متعدد در رده های مختلف به ویژه در مسابقات کشوری شده است.

وی با تقدیر از زحمات فراوان و به ثمر نشسته مربی پرتلاش این رزمی کار سرکار خانم عباسپورعنوان داشت: خانم عباسپور خود نیز از قهرمانان به نام کشور در سبک سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ هستند.

وی بیان داشت: برای اعزام این ورزشکاران به مسابقات تیم ملی با مشکل مالی شدید مواجه بودیم که با مساعدت خیرخواهانه مهندس اسماعیل تبادار استاندار سابق بوشهر بانوان ورزشکار هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی ابراز داشت: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر هیچ هزینه ای برای اعزام این بانوان رزمی کار به تهران در اختیار هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر قرار نداده اند.

خلیلی افزود: با توجه به تماس تلفنی با فکی رئیس هیئت رزمی استان مبنی بر اعزام این ورزشکاران به تهران، با مشکلات فراوان و رایزنی های متعدد با مسئولان پارس جنوبی این ورزشکاران از طریق عسلویه به تهران اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در سال جاری هیچ هزینه ای به هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر و متعاقب آن هیئت ورزش های رزمی شهرستان گناوه اختصاص نداده است.

وی بیان داشت: بانوان رزمی کار شهرستان گناوه از توانمندی های خاصی در ورزش های رزمی برخوردار هستند که نیاز به حمایت و مساعدت های مالی برای پیشرفت در سطوح مختلف استانی، منطقه ای، کشوری، ملی و جهانی دارند.

خلیلی اضافه کرد: بانوان رزمی کار شهرستان گناوه در دو سبک سوپر کنتاکت با مربی گری سرکار خانم عباسپور و سبک کیک بوکسینگ wka با مربی گری سرکار خانم بتول نظری مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

وی خاطر نشان ساخت: سبک سوپر کنتاکت بانوان دارای سه باشگاه فعال و سبک کیک بوکسینگ wka دو باشگاه فعال در شهر گناوه دارند و در این سال ها توانسته اند به مقام های مختلفی در مسابقات گوناگون دست پیدا کنند.

خلیلی تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ بانوی رزمی کار در این دو سبک زیر نظر هیئت ورزش های رزمی شهرستان گناوه فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: ۱۶ تن مربی فعال در بخش آقایان و بانوان در دو سبک سوپر کنتاکت و کیک بوکسینگwka  به آموزش ورزشکاران رزمی کار شهرستان گناوه می پردازند.

خلیلی افزود: این مربیان در طول سال به دوره های مختلف آموزشی در سطوح استانی و کشوری اعزام شده و با به روز نگهداشتن دانش رزمی خود تلاش می کنند تا آخرین مهارت ها و تکنیک های پیشرفته مربوط به فنون ورزش های رزمی را فراگیری و به هنرجویان خود انتقال دهند.

وی بیان داشت: جا دارد تا در اینجا از بزرگوارانی چون مهندس تبادار استاندار سابق بوشهر، بزرگواری نیک اندیش و خیرخواه که همیشه یار و یاور همه به ویژه ورزشکاران بوده و هستند و در این مهم یعنی اعزام بانوان رزمی کار به مسابقات انتخابی تیم ملی به هیئت ورزش های رزمی کمک کرده اند، تشکری ویژه داشته باشم.

خلیلی تصریح کرد: همچنین شایسته است که از آقایان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه، علی فکی رئیس هیئت رزمی استان، علیرضا صفوی نماینده سبک سوپر کنتاکت در استان، رستم آشنا دبیر هیئت رزمی استان، خانم زهرا فکی نائب رئیس هیئت رزمی استان در امور بانوان و خانم خدیجه دشتی مسئول امور ورزش بانوان گناوه تقدیر به عمل آورم.

رئیس هیئت ورزشهای رزمی شهرستان گناوه گفت: فلسفه ورزش های رزمی مثل دین اسلام مقدس و محترم است؛ چرا که مربیان بزرگوار علاوه بر تمرین جسم هنرجویان زیر مجموعه خود تلاش دارند که به صورت همزمان به پرورش روح آنها نیز بپردازند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر