شما اینجا هستید

ادیان گردی » ماهینی: امیدوارم خاکپور من را برای حضور در تیم ملی امید ببیند
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: مدافع جوان و آینده‌دار ایرانجوان بوشهر گفت: آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد، خودم هم از گوشه و کنار می‌شنوم که شاید برای تیم امید دعوت شوم، امیدوارم خاکپور من را هم ببیند.

دانیال ماهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر عملکرد تیمش را در نیم فصل اول لیگ یک را شاهکار دانست و اظهار کرد: شکر خدا آبرومندانه و با کمترین اختلاف ممکن در رده سوم جدول قرار گرفتیم، بچه‌های ما در بدترین شرایط به استقبال لیگ رفتند، حتی فرصت بدنسازی هم نداشتیم، اما با همدلی کادر فنی و بازیکنان این وضعیت سخت را تبدیل به شور و نشاط هواداران کردیم.

وی ادامه داد: گروه مرگ که می‌گفتند گروه ماست، همه تیم‌ها را میلیاردها اداره می‌کنند یا شهرداری‌ها و نفتی‌ها، ما هم که با اتوبوس ایرانگردی می‌کنیم، حرف زدن در مورد مسائل مالی تکراری شده، تا این لحظه ریالی نگرفته‌ایم، فقط انصافاً بچه‌های تیم ما خیلی معرفت به خرج دادند و در بعضی مواقع با مصدومیت‌های شدید زمین را ترک کردند، اما دم نزدند.

بازیکن ایرانجوان بوشهر افزود: باور کنید اگر اندکی از سوی مسئولان استانی به تیم ما توجه شود، می‌توانیم همچنان در کورس بمانیم، ما هیچ شغلی جز فوتبال نداریم، اکنون که برای نام بوشهر از جان مایه می‌گذاریم، بزرگان استان نگاه پدرانه‌ای به ایرانجوان داشته باشند، پول‌های میلیاردی نمی‌خواهیم، فقط کافی است حق فوتبال بوشهر را بدهند.

وی تصریح کرد: من در تمام رده‌های پایه‌ای ایرانجوان بازی کرده‌ام، زحمت‌ها و سختی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌ام تا به ترکیب بزرگسالان برسم، رفتن مهدی طارمی به پرسپولیس انگیزه همه جوانان بوشهری را زیاد کرد تا در فوتبال حق خود را بگیرند، در چند سال گذشته مدیون راهنمایی‌های عادل بلامزاده مربی خودم در تیم‌های پایه‌ای ایرانجوان بوده‌ام، امسال هم اعتماد دلگرم(سرمربی ایرانجوان بوشهر) به من و دیگران تاثیر به سزایی داشته که همین جا از ایشان تشکر می‌کنم.

ماهینی پیرامون پرتاب‌های بلند اوتی بیان کرد: تمرین خاصی نکرده‌ام از جوانان که بازی می‌کردم، شروع به پرتاب اوت کردم، به مرور قدرت دست‌هایم بیشتر شد تا جایی که در اکثر بازی‌ها از این تاکتیک استفاده می‌کنم، در این فصل هم تلاش کردم پرتاب‌های خوبی داشته باشم، شکر خدا بازی مقابل تربیت یزد به بار نشست، شب قبل از بازی به دوستانم گفته بودم با پرتاب من به گل می‌رسیم.

وی پیرامون خبر دعوتش به تیم ملی امید ایران گفت: آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد، خودم هم از گوشه و کنار می‌شنوم که شاید دعوت شوم، امیدوارم خاکپور من را هم ببیند مطمئن باشید تا فیکس شدن در تیم ملی برای خود برنامه دارم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر