شما اینجا هستید

اخبار » افسانه‌های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته روی صحنه رفت
گروه : اخبار

 

خبر بندر:مایش افسانه‌های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته برای نخستین بار و قبل از اجرای عمومی ویژه خبرنگاران شهرستان گناوه روی صحنه رفت.

به گزارش خبر بندر؛ نمایش افسانه های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته به نویسندگی و کارگردانی مهدی تنگستانی از هنرمندان برجسته حوزه سینما و تئاتر استان بوشهر است که تا به حال موفق به کسب جوایز مختلف کشوری نیز شده است.

نویسنده و کارگردان نمایش افسانه های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته در پایان این اجرا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این نمایش به مدت پنج‌روز و درروزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و اول تا سوم مهرماه سال جاری اجرا می رود.

مهدی تنگستانی گفت: این نمایش با حضور اساتید برجسته و منقدین تئاتر استان و کشور در سالن پلاتو ساختمان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گناوه روی صحنه رفت و در شب های آتی نیز ساعت ۱۹ روی صحنه می رود.

تنگستانی با اشاره به بازیگران این نمایش صحنه ای زیبا بیان داشت: صادق کشت ورز، صادق نیکپرست، مهران حیدری زاده و خانم ها معصومه صفایی، فاطیما خرم آبادی و مهیلا حیاتی هستند که برای به بار نشستن این نمایش واقعا انرژی زیادی گذاشتند و شبانه روز تلاش کردند.

وی با اشاره به اجرای ویژه برای خبرنگاران بیان کرد: برای نخستین بار در شهرستان گناوه ما اجرای نخست خود را ویژه خبرنگاران شهرستان گناوه قرار دادیم.

تنگستانی تصریح کرد: در طول این سال‌ها کمتر به خبرنگاران در این حوزه توجه شده و تلاش کردیم با این اجرا به نوعی از زحمات چندین ساله آنها به ویژه در عرصه فرهنگی و هنری تقدیر کرده باشم و اجرا برای آنها رایگان بود.

وی خاطرنشان ساخت: بسیار خرسندم که در پایان این اجرا خبرنگاران مطرح شهرستان گناوه نیز از اجرای ما رضایت داشتند و من این را به فال نیک می گیریم.

تنگستانی متذکر شد: از شورای اسلامی و خانه فرهنگ و هنر بندرریگ نیز برای حمایت بسیار آنها از اجرای ما و اینکه ما را در پیشبرد برنامه های جانبی این تئاتر صحنه ای یاری دادند، بسیار تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این نمایش کاری از گروه نمایشی ایلیا شهرستان گناوه است، تاکید کرد: امیدوارم که اهالی هنردوست شهرستان گناوه در این شب‌ها با حضور گسترده خود در سالن پلاتو گناوه ما را غافگیر کنند و از کار ما نیز راضی باشند.

نویسنده و کارگردان نمایش افسانه های نیمه افلیج از یک کشتی سوخته در پایان گفت: دو ماه برای این اجرای عمومی این نمایش تمرین کرده ایم تا اینک شاهد اجرای آن بودیم.

منبع: مهر- عکس ها از حسین غلامی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر