شما اینجا هستید

اخبار » پیام مصطفی مردانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به جشنواره نمایشخانه

به گزارش خبر بندر مصطفی مردانی در پیامی به دست اندرکاران دومین جشنواره تئاتر خانگی نمایشخانه خداقوت گفت.

متن پیام اینگونه است:

هنر موهبت و نعمت خاص خداوند به انسان است. انسان، این برترین خلقت الهی با عنصری به نام هنر روح و روان خود را صیقل می بخشد و جلوه های آسمانی و افلاکی را به ذهن متبادر و تجلی می‌دهد و این گونه است که هنر در خدمت ارزش‌های والای انسانی و آرمان‌های برتر خدایی است.
دومین جشنواره ملی تئاتر” نمایش خانه” با محتوا و هدف والای خود در راستای ترویج هنر در خانه و خانواده و نشر ارزش‌های والای انسانی در ایامی که انسان به جز از فطرت درونی و برتر خود را ه نجاتی نمی یابد می تواند با تاکید بر نقش هنر و خانواده این عناصر مهم حیات انسانی راه برون رفت از ناملایمات زمینی را در قالب تابلوها و صحنه هایی جذاب و زیبا با نمایش وادارد.
بر خود لازم می دانم از طراحان و ایده پردازان و دست اندرکاران این خلاقیت نوین در عرصه هنر و نمایش و پیوند ناگسستنی هنر و خانواده در ایامی که انسان گرفتار در سختی ها و درد روزگار کرونایی است و هنر التیامی است بر درد این ایام تقدیر و تشکر ویژه نمایم و آرزوی سلامتی و بهروزی را از درگاه خداوند متعال برای همه ی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این جشنواره خواهانم. خدایا! روزگار انسان ها را در مواجهه با ویروس کرونا به سامان و سلامت رهنمون فرما؛ یا ارحم الراحمین!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر