شما اینجا هستید

اخبار » شورای شهر گناوه باید پاسخگوی عملکردش باشد

شورای پنجم گناوه باید پاسخگوی عملکردش باشد!
✍️امیر جنابی
خبر بندر: در حالیکه شورای پنجم در سراسر کشور روزهای آخرش را سپری می کند. شورای شهر گناوه پس از چهار سال بی خبری و عدم گزارش به مردم! با دعوت از تعدادی از اهالی رسانه و فضای مجازی، نشستی را برگزار نموده تا خروجی اش بشود، متهم کردن شهردار شهر! و پنهان نمودن بی تدبیری و کم کاری شورای پنجم پشت عدم پاسخگویی شهردار!
در این شوی تبلیغاتی، گویا فقط چهار عضو شورا حضور داشته اند و نیمی دیگر از اعضای شورا و شهردار در جلسه حضور پیدا نکرده اند، تا عملا نقشه شورای پنجم نقش برآب شود!
حالا در روزهای پایانی شورای پنجم آنچه از سوراخ و سمبه های شورا به گوش می رسد، عدم توان لازم شورای پنجم در نظارت بر عملکرد شهردار منتخب بوده است. واین طور که شنیده شده در یک سال اخیر شهردار بدون توجه به نظرات اعضای شورا کار خودش را پیش برده است! و همین اتفاق مدیریت شهری در گناوه را در روزهای زیادی در حالت به سرو سامانی قرار داده است!
اینکه شهردار گناوه هرگز نتوانست ارتباط موثری با مردم، مسولین شهر و استان ایجاد نموده و نبود یک روابط عمومی صحیح، و موثر و عدم شفاف سازی ، برغم فعالیت های پررنگش او را در مظان اتهام قرارداد و روز به روز از مردم وشهروندان دور کرد، اتفاقی است که نمی شود کتمان کرد و نادیده اش گرفت. ولی آنچه مهمتر از این است سوء عملکرد در شورای پنجم گناوه است که چهار سال گناوه را در مسیری قرار دهد تا مدیریت شهری را با اعمال سلیقه های شخصی به چالش بکشد.
و حالا بسیاری از شهروندان در برابر این رفتار غیر مسولانه شورای پنجم سوالاتی دارند که هیچ وقت، حتی در شوی نمایشی آخرشان هم حاضر به پاسخگویی به سوالات شهروندان نشده اند.
اعضای شورای پنجم در نشست آخرشان و در جمع های خصوصی اشان از عدم توجه شهردار به مصوبات شورا گلایه کرده اند!، حالا سوال اینجاست شما به عنوان منتخب مردم و عضو شورا چرا به وظایف قانونیتان عمل نکردید؟ اگر شهردار تخلف کرده بود ، چرا به مردم نگفتید؟اگر شهردار به مصوبات شورا توجه نکرده بود چرا او را استیضاح نکردید. اگر شهردار در جلسات شما حضور پیدا نمی کرد، چرا به او اخطار ندادید، اگر شهردار به سوالات و حتی تلفن های اعضای شورا جواب نمی داد چرا توبیخش نکردید، شما مگر منتخب ما مردم نبودید؟ مگر در روزهای انتخابتان قسم یاد نکردید که به ما دروغ نگویید ؟
دوستان شورای پنجم طرف حساب شهروندان شمایید، و هر تخلف شهردار را هم شما باید پاسخگو باشید!
در پایان آنچه شورای ششم شهر گناوه باید بداند این است.
بندر مهم گناوه سالهاست در مسیر پر از سگنلاخی قرار گرفته که علت اصلی آن یقینا ناکارآمدی شورای شهر است، لطفا با مردم صادق باشید به آنها دروغ نگویید ، بر عملکرد شهردار و مجموعه اش نظارت کنید و برای برون رفت از وضع موجود که زیبنده این شهر مهم تجاری و گردشگری و شهروندان آن نیست برنامه های کاربردی و قابل اجرا ارائه نمایید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر